Photo Diary Of Last Week

Geçtiğimiz hafta Tog Bazar'ı ziyaret ettim, bakalım objektifime neler takılmış?
Last week I visited charity organization  Tog Bazar and now let's see snapshots of these moments.







İnci Denizel'in el takısı koleksiyonundan...
This is the hand accessory from Inci Denizel's collection.

Blogumda uzun süredir yer verdiğim, takılarına hayran olduğum Inci Denizel'de kermesteydi. Sıkı takipçi Pınar Altug'da müşterileri arasında...Buarada şuan Trendyol'da kampanyada kaçırmayın derim!
As I mentioned on the blog many times regarding Incı Denizel's Jewellry designs (she is the right side one) She was also in the bazaar as an attendant.

Kermeste dikkatimi çeken  "Bizanka" çiçeği burnunda yeni bir  marka.Clutch ve postacısı markanın en beğendiğim ürünlerinden.
Bizanka is a new brand that I have noticed in bazaar. Clutch & Messenger bags are my fav!








T-shirt: Mango   Pant: Massimo Dutti     Pumps/ Topuklular: Tory Burch

Bir diğer etkinlik ise Bağdat Caddesinde Boyner'in sokağında bulunan "BNG" markasının yaza merhaba partisiydi.Bu markayla böylece tanışma şansım oldum. Salaş ve sıradaşı parçalar bulabileceğiniz bir marka. Tavsiye ederim.
Another event was summer party of BNG store in Bagdat Street . It was a discovery for me to met this brand.





Lace Top/Dantelli Üst: Yargıcı       Pant:Midnight Express    Bag&Shoes /Çanta & Ayakkabılar: Zara

23 yorum :

  1. ohh ozledık senı:))) her zaman kı gıbı sade sıklardansın kasmayan rahat ne gıysen yakıstıran tarzın ve havan yeter:))) bgn yı bende cok sevdım :)) o kolyeler nasıl guzel oyle etkınlıklere gıtmen harıka..bende buarada ohh super dıyorum:) sevgıler guzellık

    YanıtlaSil
  2. Nilufercim, dolu dolu bir post, o kadar cok yorum yazacak sey varki, basliyorum hemen : ) Iki pantalonun da cok guzel, elinde ciceklerle ojen ve bilekliginle olan uyum harika sondan 2. resimde. M Dutti pants yeni sezon mu, rengi tam aradigim bir renk te. Kermes ise harika, bir turlu gidemedim denk gelip, coooook sey begendim, o rengarenk sapkalardan pembe ve sariyi kapardim kesin : ) Sonra takilar da acayip goz alici. Sari dantel etek ustundeki bileklikler de cok hosuma gitti. Ilk kolajdaki koltuk sifonyer ve desenli coral elbise de gozume takildi. Senin bileklikler de bana bak diyor. Dolu dolu bir haftasonu doliyorum canim : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım Massimo Dutti pantolonum 2-3 sezon öncesine ait :( Sana da iyi haftasonları dilerim :)

      Sil
  3. Love your floral pants!!!!!! cool pictures :)

    I follow you!
    please follow me at http://coolhuntingchick.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  4. Nilufer'cim ne guzel bir post olmus.. BNG benim komsum, ayni binadayiz ve Nilgun hn. cok cici ve cok basarili bir kadindir.. Markayi kesfetmis olmana sevindim.. ;) Kermese cok gelmek istemistim bende ama tam Italyan firmalarimin gelis haftasiydi, kacamadim yogunluktan.. Sayende bir kac fikrim oldu ama.. Tesekkurler.. ;)

    YanıtlaSil
  5. Takilarin hepsi beni benden aldi, orada olamadigim icin biraz kiskandim ve uzuldum :p Cicekli pantolon sana ne kadar yakismis bu tarz modelleri nedense kendime yakistiramiyorum sanirim dar seyler giymeye aliskin oldugumdan olsa gerek :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, yorumun için teşekkürler ki beni buraya tasıdı..beğendim blogunu, çok renkli eğlenceli..topuklu-thirt-pantolon kombininle de sade ama çok şık olmussun...

    YanıtlaSil
  7. her br karede ayri güzellikler var !!!!!!
    o sari dantel etek kimin acaba.. bide hem kahverengi hem de
    asimetrik ayakkabina bayildim !
    bende zara'dan aldim instagram'da gördün mü bilmiyorum.. slingback benimki..
    cicek desenli pantolonunla kombin etmen cok hosuma gitti !

    YanıtlaSil
  8. objektife takılanlar ne kadar güzel aksesuarlar şahane ...
    ayakkabılarına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. Cook guzel fotograflar..paylashdigin ichin tesekkurler...o pazar nerde? Devam ediyormu ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım bu pazar bir yardım kuruluşunun kermesi. TOG BAZAR diye sene de bir kez yapılıyor diye biliyorum ama detayları sitesinden öğrenebilirsin.

      Sil
  10. özellikle takılara bayıldım!!

    http://butikcakebybegum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. great outfits and photos! xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    YanıtlaSil
  12. takılar çok guzelmiş. türkiye takı cenneti bir ülke zaten, al al doymuyoruz =)

    YanıtlaSil
  13. Ah ben gelemedim o gün ve de pişman oldu tabii, herşey harika görünüyor. Pantalonuna bayıldım, öpüyorum

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. el takısı ve clutchlara bayıldım, cıvıl cıvıl fotoğraflar zaten içim açıldı :)
    modefeminine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. tüm görsellere ayrı bi baylıp baştan baştan baktım süper post :) .... yine :-) mucx

    YanıtlaSil
  16. Takilar müthis güzel cnm <33

    Sen de herzamanki gibi cok sekersin trendycim :))

    Cok Öptüm

    Özlem

    YanıtlaSil
  17. pump sına ve yukarıdan cekılmıs fotografına bayıldım

    YanıtlaSil
  18. çok renkli bir hafta olmuş ;) harika kareler!

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. lovely pics! those pom pom flats are so cute!

    YanıtlaSil
  20. kermes çok keyifli olsa gerek , takılar çok başarılı..

    YanıtlaSil
  21. yorumlarınız için çok teşekkür ederim :) Keyifle okuyorum, mutlu oluyorum :)

    Thanks for your comments :) Really appreciated.

    YanıtlaSil