The Aztecs

aztek desenli asos elbise alaçatı surf

Alaçatı'dan sevgiler, Bu kız manyak mı böyle giyinmiş demeyin. Konu fotoğraf çektirmek olunca sınır tanımayan , yorulmayanlardanım ama karşımdakini fena bunaltırım o ayrı :P
Alaçatı,  Türkiye'de Kaş'dan sonra en sevdiğim tatil mekanıdır.Çeşme'den bir ayrı tutarım kendisini  :) Surfle 2 sene öncesinde tanıştım. İlerletmeye çalışıyorum malum senede bir kaç kez yapınca ilerlemek pek kolay olmuyor. Fırsatını bulunca da kaçırmamak lazım. Surfle tanıştığım sene ki postumu görmek isteyenler  tık tık.
Aztek desenleri burada sezonun başından beri ilgimi çekiyordu kısmet bu pencereli elbiseymiş.

Dress / Elbise: Asos       Bootie : Bershka     Bag / Çanta: New Look   Sunnies/Güneş gözlüğü:H&M
Bangle /Bilezik: From South Africa -Güney Afrika'dan.

Hello from Alaçatı.  One of the best place for surfing in Turkey and  also my second favorite place for holidays  after Kaş. It's a typical Aegen coast. I have been surfing  for two years and still chasing. Click here to see my first time surfing post :)
Aztec print was fascinating me till beginning of this season. Finally I found this dress and love it.



















34 yorum :

  1. Elbise harika, sen harikasıni Alaçatı harika. Yaz fotolarıyla keyifleniyorum:)
    Süper.

    YanıtlaSil
  2. Aztek desenini ben de çok seviyorum, elbiseni de çok beğendim tabi :) hele çantayla süper olmuşşş

    YanıtlaSil
  3. Hello dear,
    maybe you would like to follow each other's blogs with GFC or via bloglovin? or even both?

    wolffashion.blogspot.com

    have a nice day!
    gV

    YanıtlaSil
  4. elbise çok güzel, güle güle giy. Arka fon ise kıskanılmayacak gibi değil...

    YanıtlaSil
  5. elbisenin detayları çok hoş canım bayıldım

    www.pinkthingsel.com

    YanıtlaSil
  6. çook orjinal çook cool, sevdim bunu şekerimm <33

    YanıtlaSil
  7. Elbiseden ve senden gözlerimi alamıyorum:)

    YanıtlaSil
  8. çok hoş.katalog çekimi gibi:))

    YanıtlaSil
  9. elbiseni çok sevdiiiim çok güzel pozlar vermişsin :)

    YanıtlaSil
  10. alacatiyi ben de cok seviyorum firsat olursa gidicez bakalim :) sen de fotolarda ayri guzel :))

    YanıtlaSil
  11. Tatlım bu elbise bir must have oldu benim için, nasıl yakışmış deseni kadar farklı dekoltesine de bayıldım, arka planda Alaçatı olunca fotoğraflara bakması bir ayrı keyifli oluyor :)) biz de denk düşürebilirsek gideceğiz çok özledim oraları, tadını çıkart iyi tatiller canım benim ;)

    YanıtlaSil
  12. elbisene ve sana bayildimmmm !!
    harika bir enerjin var !
    manzarada süper zaten =)

    YanıtlaSil
  13. Elbisene bayıldım çok yakışmış!

    YanıtlaSil
  14. wow. i looove your dress :) love the print.

    -kweng
    http://cozimagurl.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. pardon ama harika bı post dunya tatlısı bı blogger ve aztec desenlerı bayıldım:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. I really love your dress with cut outs and you look so adorable in it )
    Nice blog, dear, I wish I hang out at the seaside all the time ))))
    It would be great if we follow each other )
    Let me know in my blog if you like the idea~
    Have a good fashionable day~!

    xoxo
    Olga
    http://www.myblondegal.com/

    YanıtlaSil
  17. elbiseye ama özellikle de ayakkabılarına biitttttt-tiimmmm!!!
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. alaçatıda olup da kötü fotograf çektirmek diye bişey olamaz zaten. aztek desenli oldugu yetmiyomuş gibi bi de üstüne can simidi ve sırt dekolteli elbisene bayıldım tatlım, cok iyi tasımışsın sen de herzamanki gibi;)

    YanıtlaSil
  19. dekor muthis tabi ama elbise ve pozlara bayildim bennn ! cok eglenceli olmus, enerjimi yukselttin bu sarsak sallanan Sali gununde :)

    YanıtlaSil
  20. hahaha bende oyleyım bunlatıyorum ama ne yapalım :)) hahha:)) surf mu ben 10 gunluk balı tatılınde ogrenemedım ve parasılınglee yetındım nerdeee:)) hahaha:)) sueperrr sen devam et bence olur :) aztek elbısenın o sırt dekoltesı ne super yaaaa

    YanıtlaSil
  21. mekan güzel, haliyle fotoğraflar da çok güzel, elbise de tabiki:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Elbisenin deseni ve biraraya gelen renkler cok guzel! Dekolte detayi ise cok farkli ve cekici. Mekanda Alacati olunca, fotolara bakmaya doyulmuyor. Gecen sene oradaydik, cok ozledim cook!

    YanıtlaSil
  23. yaşasın yaz geldi dedirtecek bir elbise bu :)
    çantayla uyumunu pek sevdim :)

    YanıtlaSil
  24. Alaçatı'yı hep merak ederim. Umarım vakit bulup gererim bir gün.
    Elbise güzel renkleri ve tarzı hoş ayakkabılarında güzel ama ben o tarzı çok sevmiyorum. Ama sana yakışmış.

    YanıtlaSil
  25. Elbisenin detayları muhteşem miş :) off açık hava çekimleri bir başka oluyor :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  26. hava,elbıse,deniz,sen kısaca hersey super gozukuyor :)

    YanıtlaSil
  27. Elbisenin yan pencereleri harika.Bayıldım..Kendime not: ilk fırsatta hardal,sarı tonlarda bir çanta al :))

    YanıtlaSil
  28. elbisenin hem kesimi hem deseni müthiş!!

    YanıtlaSil
  29. Nilufercim, desen iyi guzel de ben pencerelerine bayildim o elbisenin : ) Ve de pozlarin, arka plan harika, nasil Alacatim geldi anlatamam : )

    YanıtlaSil
  30. oh my goodness, this dress is beyond stunning. You look fabulous. Adore this post, love. I just posted pictures from my wedding reception. I'd love if you'd take a second to swing by. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    YanıtlaSil
  31. stunning!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    YanıtlaSil
  32. herkese yorumları için teşekkür ederim :)

    thanks everyone for your lovely comments :)

    YanıtlaSil