Walking On The Red Carpet

hakan yıldırım for koton,gece elbisesi
Geçtiğimiz günlerde işyeri organizasyonu için Sait Halim Paşa Yalısındaydım. Son derece keyifli geçen gece için  kıyafet seçimimi Hakan Yıldırım for Koton koleksiyonundan bu siyah elbiseyle yaptım. Elbisemi başka bir boyuta taşıyan takılarım ise İnci Denizel'in tasarımı. İnci Denizel ile ilgili önceki yazılarım için buraya ve buraya bakabilirsiniz. Ayrıca kendisi 22 Mayıs Salı günü Esma Sultan'daki TOG Bazaar'da olacak birbirinden güzel takılarıyla, tabii ben de orada olacağım.
 İlerleyen günlerde size bir de sürprizim olacak...

Elbise / Dress: Hakan Yıldırım for Koton     Necklace &amp Bracelet/Kolye & Bileklik: İnci Denizel    Stilleto: Guess

A few days ago I attended an event of my company in Sait Halim Paşa. It was a great night with my colleagues, we enjoyed like a crazy. I wore that black dress from a Turkish designer Hakan Yıldırım for Koton collection
And my gold accesories are from designer Inci Denizel. To see  my previous post about her pls click here & here.
Btw, I'll have a surprise to you very soon.














45 yorum :

  1. elbise takılar ayakkabı saç makyaj herşey cok zarif bayıldım moda çekimi gibi :)

    YanıtlaSil
  2. çok çok şıksın, çok da güzel taşımışsın, sait halim çok güzel de mi , eminim organizasyon süper geçmiştir

    YanıtlaSil
  3. çok çok çok güzel olmuşsun. maşallah. elbiseye, ayakkabılara, takılarına, makyajına, duruşuna, taşıyışına ayrı bayıldım. Takı seçimin inanılmaz zevkli. maşallah diyeyim. Sait Halim Yalı'sına da böyle bir zerafet yakışırdı zaten. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Bu ne guzellik. Gozlerim kamasti. Moda cekimi gibi olmus goruntulerin :)

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel olmuşsun. :) Resimlerine bakarken sanki ünlü bir derginin katolog çekimlerine bakıyormuşum gibi hissettim :) Bayıldım, duruşuna, elbisene, takılarına, gülüşüne :)))

    YanıtlaSil
  6. Şahane olmuşsun. Hepsi çok yakışmış. Özellikle kolyene bittim:)

    Bloğuma da beklerim...

    http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Elbisen, aksesuarlar, harika olmus! Altin renkler siyah elbise'ne çok yakismis! Hayranim.

    YanıtlaSil
  8. uwwwwww demek istiyorummm.Harika görünüyorsunnn :)

    YanıtlaSil
  9. Harika gorunuyorsun canim, bayildim resmen! Stil sahibi kadin zerafeti bir baska oluyor ;)

    YanıtlaSil
  10. Waoww Hollywood artistlerine tas çıkartırsın :))

    YanıtlaSil
  11. Nilufercim, cok begendim cok, sacin makyajin takilarin cok guzel. Straplez siyah elbise de cok yakismis. Manzara, ortam da harikaymis : )

    YanıtlaSil
  12. You are so beautiful! and the dress is absolutely stunning! xo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Nefiss nefisss<333
    Elbise, takılar, saçın makyajın herşey şahane, ıslıkkkkkk:)))

    YanıtlaSil
  14. Sahane olmussun tek kelimeyle nilufercm diyecek soz bulamiyorum takilarin cok farkli cok guzel
    Ozellikle en alttan 3.resime bayildimmmmmmm

    YanıtlaSil
  15. muhtesem görünüyorsun. dört dörtlük dedirten cekimler olmus :)

    YanıtlaSil
  16. Nilufer tam muhtesem gorunuyorsun. Secimine bayildim takilarinla birlikte cok zarifsin canim <3

    YanıtlaSil
  17. çok zarif görünüyorsunuz

    YanıtlaSil
  18. kuzum gözlerim kamaştı bayıldım sana=)

    YanıtlaSil
  19. bence muhtesem olmuşsun,cok klas gozukuyorsun bastan sona

    YanıtlaSil
  20. süper görünüyorsun canım yani elbisen ayakkabın takıların her biri ayrı ayrı harika :) angelina jolie pozunu da çok sevdim :D

    YanıtlaSil
  21. ayakkabı bilekten bağlı olduğu için bacak boyun daha da kısalmış, elbise uzun bacaklı hatunlar için malesef bence. ayrıca yrtmaç yeri de cok aşağıda o yüzden bilekten baglı ayakkabılarla iyice bacak boyun kısalmış da kısalmış...özellike angelina pozunda bariz bir orantısızlık göze çarpıor..bence proporsiyon olarak bakınca rahatsız edici...tuvalet etek uçlarından genişlese kum saati formatını yakalardın daha asil dururdu... tmam güzel takı makyaj da elbisee sanki hiç olmamış vücuduna...kimse de bir şey dememiş anlamadım ben bu işi...yanlış anlama da.. güzelliğe laf yok da.. ayakkabı elbise vücüt tipinde gitmemiş... saygılar efenim..

    YanıtlaSil
  22. Beautiful post. Great blog, maybe want to follow each other? :)

    http://fashiono2.blogspot.com/
    xx

    YanıtlaSil
  23. nefiiiis, muhteşeeeem, allahıııım sana geliyorum! elbisenin duruşu, takıların, saçların, heleki o zarafetin endamın.. organizasyonun en gözde kadınıydın eminim! çok güzelsin maşşallah kızıma benim ^_^

    YanıtlaSil
  24. Cok hos bi elbise ve takılar siyahla altının uyumuna her zman bayılırım.. cok güzelsin tatlım

    YanıtlaSil
  25. wuuuu sahane olmussun ! Cok begendim.. Siyahin asaleti muhtesem aksesuarin ve tatli otesi ayakkabilarin ile tamamlanmis.. gercekten cok sevdim yahuuu :)

    YanıtlaSil
  26. canım ucuncu ve dorduncu fotografa bayıdım :)

    YanıtlaSil
  27. Hi!! I know your blog today and Is incredible !! I love it ;D I have a blog of fashion illustration and everything in general ... and I illustrate outfits and looks. Your blog is great. ♥ ♥ Greetings and kisses! ♥ ♥

    YanıtlaSil
  28. çok şekersin..ne kadar kendine güvenen bir tarzın var..

    YanıtlaSil
  29. amazing dress with that statement necklace! You look beautiful! Have fab day!

    xx Heidi
    lifefullofloves.blogspot.com

    YanıtlaSil
  30. huhu ben geldım:)) oncelıkle moda cekımı sandım a bı baktım kı bu benım trendy:)) wouwwwww deıdm o klas naıf ve zarfsın sacların nasıl sık olmus bayıldım sana:)))

    YanıtlaSil
  31. Wow you look stunning - filmstar looks!

    Thanks so much for visiting my blog, I hope you stop by again soon.

    The doll on fashion

    YanıtlaSil
  32. SLM,

    Blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım. Harika olmuş kareler.

    YanıtlaSil
  33. Adore your style, you look gorgeous in this outfit.

    xoxo
    http://www.qhuleque.blogspot.com

    YanıtlaSil
  34. Siz çok sempatik görünüyorsunuz, elbisede çok güzel ama bence bu elbise kesinlikle daha uzun boy istiyor malesef..

    YanıtlaSil
  35. ben bunu nasıl kaçırmışım :) gerçekten göz alıcı gözüküyorsun tatlım. elbise-takılar-ayakkabı her şey süper ama ben saç kesimine ve makyajına da bayıldım. hepsi süper bir bütün :)

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  36. Süper görünüyorsun, elbise cok yakışmış, siyahın ghold aksesuarlarla birlikteliği çok hoş, kombıne bambaşka bir hava katmış kolye ve cuff, makyaj ve sacının sade oluşunu da çok sevdım :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  37. gerçekten çok hoş olmuşsun, her ayrıntısıyla mükemmel :)

    YanıtlaSil
  38. canım elbise çok yakışmış özellikle takılara hayran kaldım kolye favorim! bir de bu saç modelini sakın değiştirme!;)
    editorist1783.blogspots.com

    YanıtlaSil
  39. breathtaking look and location!:) kisses!

    YanıtlaSil
  40. wow harika görünüyorsun...takılarına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  41. Kleopatra gibisin şekerim:)))

    YanıtlaSil
  42. Kleopatra gibisin şekerim:)))

    YanıtlaSil
  43. WOW.. gorgeous everthing!! You should put google translate on your site for your english speaking followers

    www.fashlounge.blogspot.com

    YanıtlaSil