Roseland

lila mint yeşil, nane yeşili,

Herkese iyi haftalar! Bir kaç posttur eskilerimi nasıl değerlendirdiğimle ilgili postlar yapıyorum, mevzu yine aynı. Bu üzerimdeki nane yeşili pantolon yaklaşık 10 senedir benimle ama ne zamandır ilgimi yitirmiştim. Malum bu sezon sorbe renkleri tavan yaptı ve elimde böyle bir parça varken ekstra harcama yapmak istemedim. Demode görünümlü paçalarını daralttırdım ve yeniden en gözde parçam oldu.
Şalıma gelirsek onunda bir 3 senesi vardır. Onu okdr çok taktım ki en sonunda gözümün göresi gelmedi ve dolabımın en ucra köşesine fırlattım. Çocukların oyuncaklarını saklama metodu gibi! Geçenlerde görünce çok mutlu oldum meğer ne özlemişim :) Bu tür basit yöntemlerle eskileri değerlendirmek pek keyifli oluyor.
Vee kolyem onu kendim yaptım ama öle bir mühendislik harikası değil.  Bana maliyeti 1TL. Hazır dantel parçasına ip taktım hepsi bu.
 Eminönü, Tahtakale ve Kapalıçarşı taraflarında gezmeye bayılırım. Babamın iş yerinden ötürü çocukluğumda çook sık gittiğim bir yerdi bu yüzden de iyi bilirim Han Han. Artık eskisi gibi fırsat bulup gidemesem de en kısa zamanda Kadıköy vapuruna atlayıp incik boncuk keşfine çıkacağımmm :)

Buarada saçlarımı nasıl buldunuz?

Lilac Top/ Lila Üst:Zara     Mint Pant/ Nane yeşili pant. Mng      Heels/ Topuklular: Steve Madden

Bag / Çanta: Zara       Lace Necklace / Dantel Kolye: made by me / Ben yaptım

Shawl /Şal: Eminönü                  Mint color bracelet / Nane yeşili bileklik: Zeynep Tosun

Purple Bracelet / Mor Bileklik : M by MJ                    Sunnies: Mng

First of all, have a nice week sweeties. This mint pant is with me for 10 years but lately I had lost my interest. Instead of buying a new colorful pant from the season I prefer to evoluate this. It had an old fashion leg style so tailor tapered the pant legs. Now it's wearable!
I wore this shawl approx 3 years and  I was so bored then  few months ago I put it down  in my wardrobe. It was like hiding child's toys method. Same mentality I was happy like a child  when I found it. This basic and simple method is really good way to reuse your clothes and make you smile, believe me!

Btw, how did you find my new hair style?
















56 yorum :

  1. çook hoş görünüyorsun cnm, fotografların günüme renk kattı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ne güzell :) teşekkür ederim...

      Sil
  2. CANIM BENDE EMINONUNE GITMEYE BAYILIRIM MIS KOKAR HERYER AMA COK UZUN ZAMAN OLDU GITMEYELI :((( HAFTA SONU ERKEN GITMEK LAZIM TABII :(( SENDE BENIM GIBISIN BENDE SARI KAZAGIMI KACC SENE ONCE ALMISTIM HATRLAMIYORUM :)) HELE KOLYELERIMI:)) TEKRAR GUNDEME GELINCE HATRLIYOR INSAN ONLARI...KOLYE FIKRINE BAYILDIM :))) SENIN TARZIN GERCEKTEN COK FARKLI VE COK BASARILI..SUPERSIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım haftasonu erken saatlerde gitmek gerekir. kolye fikri evet basit ama hoş. teşekkür ederim tatlım gerçekten böyle düşünmene sevindim.

      Sil
  3. Işıl ışıl bol enerjik bi kombin olmuş bu ne kadar güzel renkler ve fresh bayıldım bu kombine bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet zetocum bu renkleri bende çok seviyorum:) teşekkürler güzel yorumun için..

      Sil
  4. kombine bayıldım ,öncelikle yakayı çok sevdim
    süper

    YanıtlaSil
  5. ılk once kolye ınanılmaz olmus ellerıne saglık cok zarıf olmussss..boyle 5-10 senelık seylerı hala gıyınce ccok mutlu oluyorum ben verdıgım parayı sonuna kdr haketmıs gıbı gelıyo :) rengarenk ısıl ısılsın...renkler sana cok yakısıyo.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlım tam olarak vadesini doldurmadığımız ürünlere kesinlikle şans tanımak lazım insan öyle daha mutlu oluyor.

      Sil
  6. benim kemeraltıma eş değer oluyor sanırım :) çok güzel olmuş daralan pantolonla kolye :)))) bişileri yenilemeye bayılıyorum hersezon bi kaç pantolonum pantoloncuya gidip elden geçiyor we ben onları çok seviyorum:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha ne güzel :) teşekkür ederimm:)

      Sil
  7. ohh mis gibi olmussun.. enerjik ve neseli ! :) M,nt askim dolayisiyla pantalon ve ayrica da cok tatli birsey oldugu icin kolye favorim :))) iyi haftalar cnm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım beğenmene sevindim :)

      Sil
  8. harika olmussun renkler kombin sen hepsi super :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/2012/05/giveaway-hediye.html

    YanıtlaSil
  9. iyiki de o pantolon daralmış ve gözde olmui tekrar:) gözde diyince de niyeyse hep aklıma muhteşem yüzyılda haremdeki gözdeler geliyo:))
    saçların bugün bi başka güzel, dolgun, havalı.. saclarına baktıkca keşke perçemlerim olmasaydı benim de böyle güzel olabilirdi şu an saçlarım dedim. çok begendim çoooook! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence senin saçlarda çok güzel :) teşekkür ederim minikkuşcum :)

      Sil
  10. love this outfit, just perfect! :)

    http://fashionflirtblog.blogspot.de/

    Jasmin

    YanıtlaSil
  11. saclar kesilmis sanirim ve cok da guzel olmus cok begendim ben cnm:) ayrica renkler ve kombinde cok hos olmus:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim mutlu oldum hehe :)

      Sil
  12. Cok güzel görünüyorsun! Outfitin cok hos! Özellikle sac kesimin cok hosuma gitti, cok yakismis!

    YanıtlaSil
  13. Hi girl! Your outfit is just awesome! I'm totaly in love with your bracelets! They look amazing! You look so beautiful and happy on the photos! Great post!
    xx nik
    Ps. Your hairstyle is cool!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thanks for your intense and lovely comment :)Really appreciated :)

      Sil
  14. And the collar is gorgeous!!!
    xx nik

    YanıtlaSil
  15. Pantolon tam moda sezonda hayat bulmus, ben de dolabimda unuttugum seyleri tekrar kesfettigimde cok mutlu olurum. Kolyeni ise cok sevdim, kiyafete cok hos bir hava katmis

    YanıtlaSil
  16. Bu ne güzellik :) Tam bahar kombini olmuş. Bilekliğin süper bir parça bu arada!

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evettt bilekliğimle aşk yaşıyoruz şuaralar :)

      Sil
  17. canım o kadar fresh görünüyorsun kii :D bayıldım, özellikle de yakana çok şirin durmuş :D

    YanıtlaSil
  18. sanırım bloguna ilk kez yorum yazıyorum,kombinindeki her bir parçayı ayrı ayrı inceledim,hepsine ayrı ayrı bayıldım,bu kadar çok rengi bu kadar uyumlu ve abartısız şekilde kullanabilmek sağlam yetenek ister,süperr!üstelik artık herkesste görme yüzünden ööğğğkkk dediğim saç modelinin de sende ne kadar şeker durduğunu görünce yeniden sevdimm =))
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abartısız parçalara ilgi gösteren takipçilerin olması ne kadar güzel :) Doğrusu abartı ibaresi var bende farkına vardıgımda anında ikaz ediyor :) Güzel yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  19. ah bebişimmmm böle eskilere can kurban:))nede güzel yapmışsın kombini.şalına,pantalonuna,bilekliğine ve saçlarına resmen vuruldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım sevindim beğendiğine.... :)

      Sil
  20. Just discovered your blog and absolutely love it! This outfit is so gorgeous on you- the color palette is bright and cheerful! Cannot wait to see more ! :)

    xx Lynzy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. That's a great comment, thank you so much. More is coming soon :)

      Sil
  21. Saçlar kesilmiş ama bana kalırsa az kesmişsin enseleri kısaltıp ön kısımlarıda çeneden az uzun bırkasan harika olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında dediğin gibi yapmak vardı aklımda o niyetle oturdum kuaför koltuğuna ama sonra arkaların baya kısalacağı düşüncesi beni bir rahatsız etti ve böyle bir şey yapmaya karar verdik. Ama belli olmaz o tür birşey de yapabilirim ilerleyen günlerde :) Teşekkür ederim...

      Sil
  22. I like your haircut !!! It's lovely!

    http://meandpeonies.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  23. çok güzel renkler. sal olağan usutu bence. en cok da bilekilğe vuruldum ama:))
    sonund ayorum yazdım rahatladım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha:) saol tatlım teşekkür ederim.

      Sil
  24. Renklere bayildim ozellikle su yagmurlu kara gunlerde gorulecek en guzel renkler bunlar olsa gerek. Cok hos olmussun canim kolyene bayildim cok yaratici bende istiyorum ondan bitane :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha yaparım sana da bir tane :)) Teşekkür ederim tatlım evet renkler çok eğlenceli!

      Sil
  25. Bence seni hiç rahatsız etmesin. İkinci kez kuaför koltuğuna alalım seni en kısa zamanda . Ayrıca saç kesim aşamasını bir post olarak bizimle paylaşırsan sevinirim olurmu ne dersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninle telepati yapıyorum :) bu böyle bir post planlayarak bir kaç kare aldım sonra vazgeçtim yayınlamaktan ama bir kolaj post yaparım :) Buarada senin blogta okuyup uygulamam gereken çok şeyler varmış. en kısa zamanda geliyorum :)

      sevgiler.

      Sil
  26. Yeni postunu bekliyoruz. En kısa zamanda da saçlarını tekrar kestir demekten kendimi alamıyorum yanlız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayıııır şuan böyle mutluyum :) sonra :)

      Sil
  27. Harikasın Nilüfer'cim bayıldım bu kombinine. Zaten tarzını çok beğeniyorum hep hele bir de eskileri değerlendirip, biraz yaratıcılıkla çok ucuza bu kadar trendy görünebilmene hayran kaldım, işte olay budur diyorum! :)
    Ayakkabılar da bu sezon en favorim olan çift, söylemeden geçemeyeceğim. Güle güle giy canım
    Öperim

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizcim bu içten yorumun karşısında çok mutlu oldum gerçekten .Teşekkür ederim canım böyle düşünmen ne hoş:)

      Sil
  28. Nilufercim, ne guzel postlar yapmissin, is seyahatindeyken kacirmisim. Yine pekcok nokta icin yorum yapabilirim. Oncelikle mint bilekliginden basliyim, Ispanya seyahatimin postlarinda gordugun gibi bende de var ZT, ama seninkinde aklim kaldi, metal aksesuarlari yuzunden : ) Sen mi ekledin onlari? Mor bilekligini cok begeniyorum, her seferinde soyleyebilirim : ) Mint pantalonu cok iyi degerlendirmissin, bir 10 sene daha gider o parca : ) Salinin bol morlusundan bende de var, ben de senin gibi o kadar cok kullandimki : ) 1TL lik kolyen harika olmus. Yeni ayakkabilarinla acilisi yapmissin, cok yakismislar ve cantanla da cok uymus. Pozlarin gulusun cok guzel. Saclarda ne degisiklik var, kestirdinmi, renk mi koyulasti?

    YanıtlaSil
  29. Nil'cim renklerle oynamaya kesinlikle çok iyi biliyorsun! :)) ben 3. karedeki muzip kız çocuğu bakışlı kareyi en çok sevdim :) mint pantolon, çok renkli şal ve dantel kolye oriental aynı zamanda da çok modern ve şık bir kombin ortaya çıkarmış. Bilekliğe gelince, aynısı bende de var çok sevdiğim bir parça arm party'lerin vazgeçilmezi hatta :)

    YanıtlaSil
  30. The combination is super!!!!!!!!

    http://lo-ve-peace.blogspot.com/

    YanıtlaSil