Minty Pinkie


mint yeşili pembe pant kombini


Yaklaşık 10 sene önce aldığım sandaletlerim  çoktan emekliye ayrıldılar ama ben onlardan kopamadım bir türlü.Annemin dolabından yürüttüğüm delikli kazakla ve bir kaç sene öncesinin mango pantolonuyla bu sezonun sorbet renklerini denkleştirdim.Bu sezon pastel renklerden siz neler aldınız veya almayı planlıyorsunuz? Renkler çok baştan çıkartıcı...


Nearly 10 years ago I bought these pumps. Even if it is retired already I couldn't stop wearing it. My mint sweater  is from my mum's wardrobe and I combined it with my mango pink pant which I bought many years ago.Sorbet colors are so fascinating this summer so did you buy something pastel or Do you have any sorbet colors in your wish list?

Mint Pullover: From mum's wardrobe   Pink Pant: Mango   Shoes: Mango  Bag: Zara  





Sunnies: F21





27 yorum :

  1. hiç öyle on yıllık gibi görünmüyorlar valla demek ki hayli dayanıklıymış ;)
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Rengarenksin içimi açtın çoook da yakışmış:)


    http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. çok cici, renkler çok iç açıcı :)mint çok cezbediyo beni de ama onun dışında neon pembe ve sarıları da çok beğeniyorum..
    öptüm tatlım <3

    YanıtlaSil
  4. sandaletler gerçekten tam da bu sezon için, çiçekli çiçekli... ayrıca kazak da çok salaş ve şık ben çok beğendim canım...

    YanıtlaSil
  5. ahh kuşumm on yıl mon yıl vallahi on numara olmuş,kombinede bayıldım...tam 2012 yaz sezon hitleri:)anneciğinede kocaman slm lar:)

    YanıtlaSil
  6. sandaletler seninle kalsın tatlım:))) anne dolabı mucizedir şahanedir hepsi pek güzel olmuştır:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. çok şeker olmuşsun canımcım....;)çok yakışmış renkler;)
    editorist1783.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. pastel renklerin hepsi birbirinden güzel :) hiçbirini birbirinden ayıramıyorum ... pembe pantolon sana çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  9. Pink is one of my favorite colors this season!


    xo, tasha
    twenty-something blog
    follow me

    YanıtlaSil
  10. süper renkler, başlığa da bayıldım:)) bu arada o nasıl allık ya şeker niyetine ye yani:))

    YanıtlaSil
  11. Cok sevdim bu outfiti, renkler harika uymus. Eskileri degerlendirmen ve gunun modasina uyarlaman daha da ozel kilmis bu outfiti. Ikinci resimde dudagini isirman cok hosuma gitti ve son resmi de cok estetik buldum, bilekliklerin harika, hepsini istedim : ) Mor ojelerin de cok yakismis, pembe gozlugun, o allik in ambalajini ve rengini de sevdim, nedir markasi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylincim allığım Dior, ilkbahar koleksiyonundan...

      Sil
  12. Cok yakismis renkler. En guzel parca anne dolabindan yurutulen parcadir :)

    YanıtlaSil
  13. Çok hoş görünüyorsun, çok tatlı bir kombin olmuş:)

    YanıtlaSil
  14. Love your minty pullover, it looks so confortable, cosy !

    xxx

    YanıtlaSil
  15. Anne dolabından kaçırılan herşey süperdiir buda öylee:)

    YanıtlaSil
  16. Wow, very nice photos! I like this post so much!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    YanıtlaSil
  17. ne guzel renkler icim acildi cok tatli olmussun:)

    YanıtlaSil
  18. hic oyle 10 yillar hissedilmiyor ! cokta cici olmus ayrica.. Tebrik cnmm :)

    YanıtlaSil
  19. mıntle pembe bu kdr mı guzel yakısır! ılham verdın bana cok :) annenın gardrobu da senınkı gıbı guzel sanırım :) ayrıca o ayakkabılar hıc 10 yıllık gıbı dııl:)

    YanıtlaSil
  20. kujuu çok yakışmış bu renkler sanaaa

    YanıtlaSil
  21. shirtünü cok begendim !!
    pembeyle de cok tatli olmus !
    gercekten tatli gibi cok sevdim..
    ben kendime bu renkleri yakistiramasamda senin koyu renk saclarinla
    harika uyum saglamislar !
    ben bu aralar sari beyaz ve jean e taktim..

    YanıtlaSil
  22. Annenin kazagina ba-yil-dim ve bayilmakla kalmayip gelip uzerinden calmak istedim . Cok guzel bir outfit olmus canim renkler kesinlikle cok yakismis sana Sevgiler xx <333

    YanıtlaSil
  23. Yaaaa bayıldım ben bu kazağa, çok bayıldım çok! bu gece rüyamda ne görceğim bu postla belli olduu :( çok hoş olmuşsun canım
    bloguma da bekleriiim
    ozgecee.blogspot.com

    YanıtlaSil
  24. şimdi mint diyince sanki başka bi renkten bahsediyo gibi oluyorum ve su yeşiline haksızlık ettigimi düşünüyorum. ben onu su yeşili olarak sevdim, öyle kalabilir mi ^_^
    bide pembeyle sarının aşıgıyım. hele bir arada olduklarında ayrı bi kurabiye olurlar, çaya bandırıp yenilebilir :)
    anne kazagına da bayıldım, az kalsın unutuyodum bak söylemeyi..

    YanıtlaSil
  25. Bakarken içim açıldı pembeler mintler baharın geldiğnı müjdeler gıbı gıyınmişsn :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil