İnci Denizel'den






İnci Denizel ile Brandroom'un etkinliğinde tanışmıştık ( önceki post ) fakat teşhirde olan takıları olmadığı için ürünlerini görememiştim. Kendisi geçenlerde mail atarak ürünlerini paylaştı benimle ve ben de aralarından favorim olan parçaları sizinle paylaşmak istedim. Hediye olarak en güzel alternatif olan takıyı anneler günü için düşünebilirsiniz. İnci Denizel'in takılarını online satın almak için tık tık

I met  Jewelry Designer Inci Denizel in Brandroom event  ( for earlier post ) a few weeks ago.  Her designs were not presenting in the event so I couldn't be able to look but now she sent me an email of photos and I want to share with you guys. Jewelry is the one of the best present and  consider this for mother's day. For online shopping please click

21 yorum :

  1. Harikalar..! Tek kelimeyle bayıldım!

    YanıtlaSil
  2. Baktim sayfasina da, guzel parcalar secmissin, cok orijinal urunler var. Ikinci kolyenin altin rengini de gordum. Notlarima ekliyorum : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle orjinal parçalar var. Herkesin üzerinde göremeceğin tarzda tasarımlar.

      Sil
  3. Bir de allik bilgisi icin tesekkurler, ilk firsatta magazada deniycem ve sanirim alicam : )

    YanıtlaSil
  4. Çok sevdim kesilikle !
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. deri ve gold birleşimi gerçekten çok şık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende çok beğendim gold ile şık deri ile spor olmuş

      Sil
  6. ilk postunda da cok begenmistim ama simdi daha da cok begendim yahu ! Hele 2. gorsel beni benden aldi.. Aylin'cim altin rengini de gormus belki onu dusunebilirim.. Tesekkurler tatlim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya evet daha farklı tasarımlarda blogta yer alacakkkk :)

      Sil
  7. metali işleyiş şekline bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evettt onlar benim de favorimmm :)

      Sil
  8. ooff ilk fotografta ki mükemmel bisiii !!! *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ipek bir bluzla ne enfes durur.

      Sil
  9. bayıldım bunlara hepsi çok güzell!=)

    YanıtlaSil
  10. Inanilmaz guzel tasarimlar <333 Love them all

    YanıtlaSil
  11. oh my gosh. ne harika bir koeksioyon gercekten bayildim! xxx

    YanıtlaSil