Blue Jean


Basit bir blue jean, David Bowie'den Lana Del Rey'e  şarkı olmayı başarmış bir parça. Sizi bilmem ama ben jean'sız bir hayat düşünemiyorum, ne fena...  Üzerimdeki bu jean; vakti zamanında aklı başında, yırtıksız pırtıksızdı. Boru paça şeklinde giyerdim ancak seneler sonra sıkıldım ve yırtmaya başladım. Boru paçası demode oldu diye paçalarını kıvırıp belini daha da aşağıda kullandım. Şuan boyfriend jean edasıyla takılıyoruz. Ben eskiye çok hürmet eden birisi değilim ama dolabımdaki bir kaç stratejik parçayı ( vintage prada bir çanta )    "aman sıkıldım" diyerek etrafa dağıtınca  seneler sonra feci  pişmanlığını yaşadım.  Artık bir şeyleri elden çıkartmadan  önce onlara bir şans daha vermeye karar verdim.

I don't know you guys but I can't think of a life without a blue jean. It's a basic and classic for every wardrobe  doesn't matter which style you have. This jean had no rip and it was straight leg. After many years, I got bored and ripped it, made the waist lower to load a boyfriend jean effect. So I don't need to buy bf jeans, anymore, this worked. My suggestion,  before you get bored or give your old clothes to someoneelse please re re re think about it. Why I'm saying this is, earlier I made a stratejic mistake and I gave my vintage prada bag to someone else because I was bored. I'm soo regretful today SO I learn to reform my stuffs.

Blue Jean: Diesel       Blue Shirt: Zara    Scarf: Mango   Bag: From Kaş    Shoes: Lacoste  Sunnies: RB
Green bracalet: J.Crew       Purple Bracelet: Marc by MJ












41 yorum :

  1. you look amazing! love this outfit:)

    YanıtlaSil
  2. pantolon tam vintage olmuş yalnız, çok da güzel olmuş kıymetini bilmek lazım :))
    bilekliklerini de çok sevdim, fotoğraflar da ayrı bi güzel <3

    iyi haftalar canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım artık kıymet bilmeye başladım :)
      teşekkürler öpüorumm :)

      Sil
  3. tırnaklarına bayıldım ya çok güzel, bana çok zor geliyor uğraşması :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evettt ztn bu son kullanışım olacak büyük ihtimalle çıkarması çok eziyet :(
      teşekkürler:)

      Sil
  4. süper tam yazlık renkler olmuş çok enerjik! ojelerde çok şirinmiş.... yırtık kot trendinin hakkını vermişsin canım;)
    editorist1783.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. blogunu yeni keşfettim ve bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seninkini keşfettim ve hemen takibe aldım :)

      Sil
  6. Ikinci resmin guzelligi, yuzundeki ifade cok guzel, bu gozlukler en cok sana yakisiyor, hep tak : ) 3. resme de bayildim, basindaki esarbin ve dogal pozun cok guzel, nasil oldu arka fonun acik kalmasi, dogalmi yoksa sonradan renk ayarlarinda bir degisiklik mi yaptin? Mor bilekligini de cok begeniyorum bildigin gibi : ) Jean ve pembe detay kontenjanindan son postlarimda ortagiz : ) Eskileri degerlendirmekle de cok iyi yapiyorsun, gecen mintli postundaki gibi : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett bende senin bilekliklerine hastayım :) canım teşekkür ederim güzel yorumların için. 3. fotoda özel bişi yapmadım arka planda hava çok patlattı ondan öyle bembeyaz duruyor :)

      Sil
  7. Nice outfit, looks comfy and cool! :)

    http://fashionflirtblog.blogspot.de/

    Jasmin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thanks, yes it's comfy for sure :)

      Sil
  8. 3. resim ve esarbinin kattigi dogal havayi cok sevdim ! bilekliklerin ve boyfriend jean ayri guzeller.. cok guzel bir hafta sonu rahatligi olmus.. iyi haftalar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım:) sana da iyi haftalar diliyorummm :)

      Sil
  9. Canim tesekkur ederim : ) Kelebek bileklikleri yeni aldim, son Istanbul ziyaretimde, bulabilirsin istersen. Atlas Pasajinda, girince sagi takip et, ilk kucuk kosedeki dukkandan, en dip kose degil ama. Gecen postlarimdaki buyuk yaygan damla sekilli turkuaz kupelerle bu iki kelebek bilekligi toplamda 30tl ye aldim : ) Cok severek kullaniyorum hepsini. Mavi deri-sari metal ustu tasli bileklik ise Floransanin merkezindeki turistik deri magazalarindan birinde, bunlarin her rengi ustu desigik suslusu, incesi kalini pek cok tarzi mevcut, ilgilenirsen tekrar geldiginde birlikte gideriz : ) Bu arada alyansini ilk defa farkettim, ne guzel incecik, ben de ince seviyorum ama seninki benimkinden daha ince, cok hosuma gitti : )

    YanıtlaSil
  10. canim renkler ve fotograflar cok guzel :) Harika olmus

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Super otesi fotograflar. Bayildim bilekliklerine, pantolonuna cok hos gorunuyorsun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlişkom :) öpüorummm

      Sil
  12. Fotoğraflara bayıldım. Pantolon çok güzel. Güneş gözlüklerini beyaz oluşu ve suratına çok yakıştığını söylemeden geçemiycem:)

    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim gözlüklerimi seviyorum evet iyi anlaşıyoruz :)

      Sil
  13. bu post cok güzell:)
    ozellikle renkler ve pozlar, bir farklı pozlar burda cok yakıstırdım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım değişik değişik haller geliyor arada :)

      Sil
  14. özellikle jeanler atmadan/vermeden önce bir fırsat daha verme kanısındayım bende, çünkü üzerimize çok yakışan modelleri herzaman bulmak kolay olmuyor. Çok rahat ve casual bir kombin olmuş. Ojelerini çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım bende geç olsa da deneyimledim bunu :) teşekkür ederim güzel yorumların için...

      Sil
  15. jean üzerinde yapılan çalışmalar çok başarılı olmuş, hakkı verilmiş. o şalı bandana gibi takıp da bir filiz akın edasına bürünmüşsün ya pozlardan birinde, işte en çok kalbi ona veriyorum <33333
    ne varsa eskilerde var valla, kıymetini bilmek lazım gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filiz akın hala ne güzel kadındır :) evet eskilerden esinlenecek çok var. teşekkürler :)

      Sil
  16. bıleklıklerın jeanın hepsı super..bandana nasıl yakısmıs...valla ne yapsan farklısın sende..yazacak bırsey bulamıyor kı ınsan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok saol :) senin güzel gören gözlerinden öyle geliyor utandırıyorsunuz beniii :)

      Sil
  17. bayım bayım bayıldım bu kombini de canım ya he renkli hem spor hem rahat şahane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim canım teşekkürler :)

      Sil
  18. sende mi :) ben vintage bir LV(ki artık üretimi olmayan bir model,kıymetliydi!) bir de kirazlı speedy (heryerde görüldü diye) verdim. Sonra tabi bir anda aklına geldiğinde yaşanan pişmanlık fena! kıyafetini, renkleri ve ikinci fotoğrafı çok sevdim.

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh ahhhh ne fenadır onun iç acısı :) teşekkürler canım...

      Sil
  19. Fotograflara bakarken mavinin reklam cekimleri gibi olmus icimden dedim:) Sagin solun onun arkan jean ve cok yakismis her sey <333
    xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah evet biraz o havada :) çok saol canım

      Sil
  20. love the splashes of color,
    great look for spring :)
    i think jeans gonna be a big hit this summer
    thanks for stopping by my blog :) x Hilla

    YanıtlaSil