Vertigo

kurukafalı hırka kazak

Düne kadar  vertigo dediklerinde aklıma gelen ilk şey U2'nun şarkısı olurdu nitekim geçenlerde şiddetli baş  dönmelerin sebebiyle vertigoyla zor günler geçirdim. "İç kulak nezlesi" gibi basitçe tabir edilen ama bende iç bitmeyecekmiş hissiyatı bırakan çılgın baş dönmelerin en nihayetinde kesildi ve kendime geldim.
Topshop'dan yaklaşık 2 sene önce aldığım kurukafalı hırkamı çok giydim. Kuru kafalar gündeme gelince bir de size giyeyim dedim.

Herkese sağlıklı günler dilerimmm

Until a short time, U2's song would be the first thing that comes to my mind when someone says vertigo.In fact last week I had a diffucult time because of a problem in my ear and caused a vertigo. Finally I feel ok.
My skull texture sweater is from Topshop and I bought it apprx 2 years ago. I wore it many times so this time I wore it for you as skull texture so popular in these days.

Sweater /Hırka: Topshop            Jean: Massimo Dutti           Loafer: H&M














26 yorum :

  1. Geçmiş olsun canım aynı hastalığı bende geçen sene yaşadım. gerçekten çok berbat günlerdi.
    Kuru kafa hırkana ise bayıldım ;)

    "www.sevalvemoda.blogspot.com"

    YanıtlaSil
  2. Canim cok gecmis olsun. Cok tatlisin herzamanki gibi ;)

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun ! bu arada hırkaya bayıldım ben =)

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun canım:) Loaferlarına bayıldım çok güzel olmussun:))

    YanıtlaSil
  5. çok çok geçmiş olsun,geçsin gitsin,bi daha da uğramasın..
    siyah-beyaz ne de güzel olmuşsun,ayakkabılar için ayrıca <333 :)

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun cnm gerçekten zor bir hastalık annemde de var ara ara yokluyo malesef , umarım uzun süre gelmezz

    YanıtlaSil
  7. gecmiş olsun cnm ya, insan hastalanınca anlıyor sağlığının kıymetini ,bir bas donmesibile zehir ediyor hayatı..

    hırkanın deseni nsl güzel kurukafa ama dantel gorunumunde çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  8. canım çok geçmiş olsun kulak hastalıkları feci oluyor zira benim sağ kulağım son bir haftadır baya ağrıyor orta kulak iltihabı olmasın diye dua ediyorum... hırkanın da deseni çok güzel kurukafa ama çok güzel yerleştirilmiş hiç öyle durmuyor :)

    YanıtlaSil
  9. cok ama cok gecmıs olsun maleseff kı zor bır hastalık sınsııı sınsı bırden aatklar yapması sınır bozuyor o krıstallaerı yerıne koyabılsek keske kulakta...umarım kı sık sık ugramaz gıder hemen :((( cok sıkksın yıne sneın bu doğal hallerın oyle guzel kı...sevgıler

    YanıtlaSil
  10. Gecmis olsun canim. Siyah beyaz cok yakismis, bu gozlukler sana cooook yakisiyor. Hirkani da cok sevdim : )

    YanıtlaSil
  11. Cok gecmis olsun. hirka gercekten cok guzel :)

    YanıtlaSil
  12. geçmiş olsun yaa:(( iyiki tekrar aramızdasın! kurukafalı hırkan çok güzeeel=)

    YanıtlaSil
  13. gecmis olsun cnm.. vertigo ile yasayan bir cok arkadasim var.. ilk teshis cok zor geciyor.. uzun uzun bas donmelerine karsi vucut anca kendini toparliyor.. sonrasi daha rahat gececek.. Hirkan'da cok cici ama gozlukler sahaneee son 4 yildir wayfarer'i tek gecerimmm !

    YanıtlaSil
  14. Çok çok geçmiş olsun size bir daha yaklaşamasın bu hastalık:)

    YanıtlaSil
  15. Bayıldımmm hırkana,çok geçmiş olsun,insanın canı neresi acıyorsa orda

    YanıtlaSil
  16. wow great outfit, I like! :)

    http://fashionflirtblog.blogspot.de/

    Jasmin

    YanıtlaSil
  17. Çok geçmiş olsun, annemde de var maalesef çok zor bir hastalık umarım bir daha tekrarlanmaz. kombini çok beğendim, hırkanın deseni ve loaferlar pek güzel.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Nice (:
    ♥ http://sweetcombination.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. çoook geçmiş olsun tatlım, ben de şiddetli baş agrısı konusunda ihtisas yapmış bi insanım, tahmin edebiliyorum. benim teyzemde de var vertigo (evet farkındayım cem yılmazın kaynımda da var lafına çok benzedi:P), dönemsel bas dönmeleri yaşıyo, ama ilacını içer dinlenirsen sıkıntı yok, iyisin iyiiii. bak siyah beyazlar nasıl da yakışmış kuzuma. aferim ona. öperim onu :)

    YanıtlaSil
  20. çok geçmiş olsun.siyah beyaz iki asil renk güzel uyum:)
    http://sevimlikaktus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. cok gecmis olsun duzelmene sevindim. Bu arada gozluklerini ve hirkani cok sevdim cok yakismislar sana :)

    YanıtlaSil
  22. Casual-chic bir kombin olmuş canım.Ayakkabılar süper!

    YanıtlaSil
  23. I love this top and the light in the photos is amazing!

    www.stylingmylife.com

    YanıtlaSil
  24. Loaferlerine bayildim hirkan ise ayri bi guzel <3

    YanıtlaSil
  25. Çok geçmiş olsun Nil'cim, ben de son zamanlarda nezle sebebi ile duyma yetimi büyük ölçüde yitirdim ki neyse ki geçti bu bahar nezlesi çok kötü bir şey :(

    kurukafalı hırkanın deseni ilk bakışta belli olmuyor ancak sonradan şaşırtıyor insanı ne kadar güzel bir parça, beyaz skinny gözlük ve loafer ile b&w çok cool bir kombin yaratmışsın canım ;)

    YanıtlaSil
  26. lovely outfit..classy and stylish!

    YanıtlaSil