Retro Dunk Effect

nike dunk topshop motto skinny jean, kırmızı deri ceket

Son zamanlarda ayağımdan çıkarmadığım favori spor dunklarımı yeni aldığım topshop motto  skinny jean'ımle kombinledim. Bu kombin benim her daim favorim!

Jacket: Bershka     Scarf: American Vintage     Skinny: Topshop   Sunnies: Ray ban

Follow me on INSTAGRAM as TRENDYDOLAP

My nike dunk sneakers are my alltime favorite shoes. I combined it with my new skinny jean that I bought from Topshop Motto and with my Bershka jacket.This style is my regular casual style.









24 yorum :

  1. bu sneakerslara bayılıyorum eskıdıkce daha da guzellesenlerden..:) cok guzel kombınlemıssın cnm bu tarzı bende cook sevıorum hem cok rht hem şıkk

    YanıtlaSil
  2. çok şirin bunlar :) efektler de çok güzel olmuş <3

    YanıtlaSil
  3. çok spor ve şık....karelerde süper cicim:)

    YanıtlaSil
  4. fotoğraflardaki tonlara bayıldım....sevgiler

    YanıtlaSil
  5. harika olmus cok rahat gorunuyor :)

    http://stylishtimes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. O sneakerlardan bende istiyorum ve Amerikada olmama ragmen istedigim gibi bir renk bulamadim henuz umarim bulurum :/ Renk uyumlarini cok sevdim :)))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. efektler çoook güzel olmuş:) bayılşdım montada sana bayıldım kısaca :)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. çok rahat, çok güzel olmuş katılıyorum:) bide efektlere göz kabarttım ben şu an o_O

    YanıtlaSil
  9. çok güzel ve spor bi kombin olmuş tam benim favorim canım :D

    YanıtlaSil
  10. Love this color story! The red and cobalt look fantastic together! Indie chic hun!

    I’m hosting 5 days of GIVEAWAYS in honor of my blog’s 2yr anniversary…would love for you to stop by and check it out!

    xo-Julie
    Peace. Love. LOL!

    Haute Khuuture.com

    YanıtlaSil
  11. bir önceki posttan sonra başka bir blogu ziyaret etmiş gibi oldum:) farkı tarzlarda giyinen biri olduğumdan cok seviyorum içinde birsürü stil barınıdran hepsiniyi tasıyan kişileri:)
    tebrikler optum..

    YanıtlaSil
  12. Montuna bayıldım çok yakışmış gerçekten

    Bloğunu yeni keşfettim ben de seni davet etmek isterim

    Görüşmek dileğiyle

    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  13. Very cool photos. I love the bright blue jeans in them :)

    www.stylingmylife.com

    YanıtlaSil
  14. cok guzel olmususn her halını sevdıgım ıcın hıc farketmez bana:)))) cunku hepsını tasıyorsun ve kasmıyorsun ay soyle gıyınıyım poz verıyım cok dogalsın supersın :)))) yenı tasarımında cok guzellll

    YanıtlaSil
  15. wonderful photos I love it!
    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. lovely combination, you look pretty with a sport look!!

    www.tomelessismore.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. bayildim! bu tarzi da cok guzel tasimissin :)

    YanıtlaSil
  18. Sportif uniforman cok yakismis cidden, efekt olayini da cok sevdim : )

    YanıtlaSil
  19. oh my gosh. those kicks are amazing!
    renkler cok sahane uymus canim ceket cok guzel yakismis!
    love love xx

    YanıtlaSil
  20. cok hos ve rahat bir kombin yapmissin ayrica fotograflarida cok cok sevdim :))

    YanıtlaSil
  21. really cool shoes, looks good on you :)

    http://asillywalker.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
  22. you look really fab !i love it!!!



    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    YanıtlaSil
  23. 2. fotoğrafın efektleri süper olmuş çizilmiş gibi :) renklerin yarattığı kontrast da çok hoş, güle güle kullan motto jeans'ini cici spor dunklarınla canım ;)

    YanıtlaSil