Molu Mücevher Yardım Gecesi-Tanju Babacan Defilesi



Geçtiğimiz günlerde Molu Mücevher  bir yardım gecesi düzenledi Adile Sultan Sarayında. Örce kadın projesiyle kadına şiddete son vermek isteyen marka, tasarladığı kanadı kırık kelebek takıların geliriyle 35 milyon derneğine destek olmayı hedefliyor. 
 Tanju Babacan, bu geceye özel bir defile hazırlamış  ve defilenin açılışı ve kapanışı Huysuz Virgin tarafından yapıldı. Ve Gece, Emel Sayın konseriyle tamamlandı. 
Objektife yansıyanlar şöyle,
Molu Jewellery organized a charity night  in  Adile Sultan Palace. Fashion Designer Tanju Babacan composed a speacial fashion show for this night and it was  meannigful and impresive. Following photos are from that  significant night.










By Tanju Babacan 


By Tanju Babacan 


By Tanju Babacan













Tanju Babacan & Huysuz Virgin

10 yorum :

  1. Çok hoş bi gece olmuş kelebeklerden huysuz virjine kadar :) ama en güzel şey gecenin hangi niyetle oluşturulduğu şüphesiz:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Cok guzeldi canim :) postunda harika olmus

    YanıtlaSil
  3. çekimler için eleine sağlık.Huysuzu görünce birden bir gülümse belirdi yüzümde.yaşayan duayen <3

    YanıtlaSil
  4. Harika herşey Tanju Babacan'ın sakalları hariç =))

    YanıtlaSil
  5. Süper olmus, cok begendim tasarimlari. Cok hos bir gece gecirmissin :)
    Ellerine saglik!

    YanıtlaSil
  6. Nice pictures, interesting collection :)

    YanıtlaSil
  7. her şey harika gözüküyor! bayıldık :)

    http://sundaysmileblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Guzel bir event olmus, ben en cok e aynali yelegi begendim : )

    YanıtlaSil
  9. vaaay defile harikaaa. detaylar süper !

    YanıtlaSil
  10. Kırık ayna parçalı yelek pek hoş görünüyor, tasarımlar sade bir o kadar da çarpıcı çok beğendim canım ;) ilk karedeki makyaj hunger games'deki futuristik look'lardan esinlenilmiş gibi geldi bir de :)

    YanıtlaSil