Marni For H&M Shopping Party


Versace'den sonra Marni'ye daha çok ilgi olacağını tahmin ediyorum ama bu kadar değil. Mağazaya girdiğim 10. dk itibaren raflar bomboştu ve yukarıda gördüğünüz  gibi kasa kuyrukları vardı. Hayatım da böylesine bir kalabalığı herhalde yakalarsam black friday'de görebilirim sadece. 

Çok kalabalık olunca hepiniz tahmin edersiniz ki alışveriş yapmak zevkten çok işkenceye dönüşüyor. O kasa kuyruklarında beklememe sebep olacak ürünler başkalarının kollarında olduğundan ben de blogger arkadaşlarla bir araya gelip fotoğraf çekilmenin tadını çıkarttım.
Görsellerinde beğendiğim erkek reyonundaki çantayı yakından görünce hayal kırıklığına uğradım çünkü fotoğraftakilerden çok uzaktı. Ama diğer tüm ürünler görsellerle aynı hatta daha iyi olanları bile vardı.
Gecede bence bileklik uygulaması ile tek ürün alımı  yapılmalıydı. Çoğu kişi geldiğiyle kaldı.
Olumlu bulduğum, H&M yetkililerinin misafirperverliği ve güler yüzüydü.
Elim kolum boş çıktım ama keyifli bir o kadar da yorucu bir geceydi.

H&M şuana kadar Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Victor & Rolf, Madonna, Roberto Cavalli, Matthew Williamson, Comme des Garçons, Jimmy Choo, Sonia Rykiel, Lanvin ve Versace ile işbirlikleri yaptı.
Peki siz bundan sonrasında kiminle çalışsın istersiniz?

Alexander Wang? Philip Lim? Isabel Marant? Missoni?  Celiné? Brian Atwood? Christian Louboutin? Tom Ford?

Missoni for Target koleksiyonu içimde patlamıştı ilk gördüğümde bu yüzden ben Missoni diyorum!

2. post yakında...

Last night I was at Marni for H&M private shopping party. After the Versace collection I was  expecting Marni would be more interesting and it was so. All shelves were empty after the 10 min. over.It was soo crowded. I think I can only see such a huge crowd only at black friday.

I was planning to buy a bag which I saw at Men's Collection but it was not like its visual. It has a low quality. But other products were like in their visuals.One way or other, I couldn't  buy anything so  I enjoyed taking picture with my blogger friends.

H&M collaborated  so far with Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Victor & Rolf, Madonna, Roberto Cavalli, Matthew Williamson, Comme des Garçons, Jimmy Choo, Sonia Rykiel, Lanvin ve Versace.
So Who would like to see next?

Alexander Wang? Philip Lim? Isabel Marant? Missoni?  Celiné? Brian Atwood? Christian Louboutin? Tom Ford?
I'd say Missoni :)

2. post is soon.







Rafların10.dk hali
Wilma Elles

Sevgili Madam Chic




Pelin Atay, gecenin mimarı  H&M'in  pr müdürü.

Sevgili Ayystyle ve Off ne giysem

                                         Sevgili, Deniz Saatçioğlu  ve koleksiyondan seçimleri :)


Sevgili WearAsmile Ahsen gecenin diğer galiplerindendi:)

Tuğba Ünsal, Marni for H&M elbisenin içersinde hippi chic stiliyle çok hoştu.



15 yorum :

  1. vallahi diğer cümleni okumadan ben de missoni dedim içimden:)kalplerimiz birmiş:)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle Tom Ford :)) Orada olamadığım için çoook üzgünüm :((

    YanıtlaSil
  3. bende dün ordaydım hatta post yaptım dün gece ,ama ürün alanlardanım içeri ilk girenlerden olduğum için tükenmeden birkaç parça alabildim. benim hayal listem şu;

    h&m lütfen sunlarla calış! :

    1-Miu Miu
    2-Chloé
    3-Marc Jacobs
    4-Chanel (rüya)
    5-Dior (rüya)
    6-Louis Vuitton (rüya)

    Gerçekten yaşanılması ve görülmesi gereken bir etkinlikti dün gece :)


    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. yasasin sonunda tanisabildik! nasil dunya guzelisin, gozlerinin ici parliyor :) sizden sonra ben de iki uc parca birseyler buldum ama hayal ettigim takilar filan coktaaaaan ucup gitmisti. kocaman opuyorum ve ikinci post'u sabirsizlikla bekliyorum! =) - Ruya

    YanıtlaSil
  5. off Celine ile yapsa herhalde yikilir :)

    http://stylishtimes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Christian Louboutin ;))) twitten takıp ettım ve ınanamadım ama resımlerı gordum ya super..en guzel vaktı sen gecırmıssın bence..ayrıca bıleklık uygulaması onerıne katılıyorum...

    YanıtlaSil
  7. BEnim gönlüm Celinede yana ancak İZmirde HM yok:) artık sipariş usulu çalısırz:) Kesinlikle o çılgınlık çok anlamsız görünüyor sakin alışverişte yapılabilir bi gün diye umuyorum:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Nice photos!

    http://fashionflirtblog.blogspot.com/

    kiss, Jasmin

    YanıtlaSil
  9. missoni diyorum!!!!;) buarada bluzune bayıldım daha detaylı foto lütfen!!!;) tuba ünsal ise her zamanki gibi çok tatlı ve çok güzel;)

    YanıtlaSil
  10. suanda orada olmayı o kadar çok istedim ki :) İzmirde de artık H&M acılmasının vakti geldi de geçiyor bence. Umarım dikkate alan birileri çıkar bu isteklerimizin. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. Off çok zor soru ama sanırım ilk tercihim Celine olurdu, sonra da Isabel Marant..
    birlikte fotoğraflarımız güzel de, neden senin hiç tek fotoğrafın yok? Çok güzeldi akşamki kıyafetin, o bantlı üste bayıldım özellikle. İkinci posta sakladın sanırım onları :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. You all look great! =) I am a friend of DEniz. =)

    Followed. And maybe you'll stop by me someday.

    thebookness.com

    YanıtlaSil
  13. ooo cook guzel fotograflar...Marni H&M ichin guzel tasarimlar yapti...siradaki tasarimcinin JASON Wu olmasini cook isterim...kadini cok guzel anlayan tasarimcilardan..Tesekkurler guzel fotograflar icin

    http://fashionworldxavi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. ne kadar güzel görseller bunlar tatlım...
    elleine sağlık, bloggerlarla bir araya gelmek gibisi yok herhalde,
    bileklik uygulamasının çok yerinde olacağını düşünüyorum ama olmuş olan,
    Meşhur Marni Wilma ellese çok yakışmış :)

    sevgiler

    YanıtlaSil