Marni For H&M People










2 Shoppers





Gecenin tek beğendiğim isimi Tuğba Unsal'dı.

Beliz Köprülü


Vee canım arkadaşım Selda! Kendisi aynı zamanda sanat-kültür bloggerı Aciman' in  Sanat Güncesi göz atın mutlaka!





Vee  blogger kızlar :)

Shirt: Koton     Body: Miss Selfridge     Skirt: Zara      Shoes: Ash     Bag: Balenciaga

Bu arada blogunu severek takip ettiğim StylishTimes Marni for H&M koleksiyonundan harika bir ürün hediye ediyor. Çekişi için tık tık

Please check this blog for Marni -H&M gorgeous giveaway! click

21 yorum :

  1. herkes marnileri kapmış,kombinleri bekliyorum merakla :))

    YanıtlaSil
  2. herşey iyi güzel hoş da en güzeli senin içine giydiğin o muhteşem body bence! 10 numero, pek seksi olmuşun gözümden kaçmadı bak ;) öpücem gel ^_^

    YanıtlaSil
  3. Katılamadığım için çok üzüldüğüm o geceye dair gördüğüm ilk kareler bunlar! Gerçekten çok renkli bir shopping party olmuş! Tuba Ünsal çoğu insan tarafından zor bulunan Marni’nin desenlerini en güzel şekilde yorumlamış. Nude bluzunun askılarını çok beğendim canım çok farklı ve stylish görünüyor! Çantan da ayrıca çok cool bir şekilde tamamlamış kombinini ;)

    YanıtlaSil
  4. ayyyy herkes orada bi be yokum yaaaaa:(((o bluzun güzelliği ne öyle vallahi bayıldım.2.resimdeki cekettende denizim aldı galiba o günün ganimetlerinden:))ilk resimdeki pantalondan alsam acaba daha zayıf görünürmüyüm hahahahha

    YanıtlaSil
  5. Tugba unsal cok seker olmus cidden ama ben canim Basak'cigimi da es gecemiyorum.. :)

    YanıtlaSil
  6. Bluzun şahane, çok yakışmış tatlım çok seksiii;)

    YanıtlaSil
  7. lovely photos! check my blog and follow me if you want!

    http://www.fashionspot.ro/

    YanıtlaSil
  8. Cok hos gorunuyorsun. Bluzun cok hosmus gercekten. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. çok seksü olmuşun kuzum yaaa:))

    YanıtlaSil
  10. nilufercim harika kareler bunlar, güzel yakalamıssın. marnili hanımlar koleksiyonun özeti gibi..

    YanıtlaSil
  11. Great post and lot's of stylish people :)

    YanıtlaSil
  12. çok beğendim,çok beğendim!!!

    YanıtlaSil
  13. You girls are stylish<3

    Folloqing you:)
    It would be so nice, if you follow me back:)

    Have a sparkling day!
    xoxo.

    YanıtlaSil
  14. trendycıımmmm cok cok cok guzel oılmussunnnn ....blluzun ne kadar farklı ve sık....

    YanıtlaSil
  15. ay ne geceydi ya seni bir gördüm birdaha göremedim=)çok güzel olmuştun ama bayıldımm

    YanıtlaSil
  16. evet evet ikinci bir fotoğrafım var artık o geceye dair:)
    Çok teşekkür ederim Nilüfercim. Sevgiler
    Sibel

    YanıtlaSil
  17. içindeki body yeni sezon mu ? magazada bulabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  18. Adsız: Evet sezon ürünü elini çabuk tutabilirsen bulabilirsin bence :)

    YanıtlaSil
  19. Such awesome pics - love the collection!

    Annie
    The Other Side of Gray

    YanıtlaSil
  20. Çok güzel olmuşsun. Bluzun harika ;)

    http://www.modamla.com

    YanıtlaSil