It's Spring Let's Celebrate!

Baharın kıpırtısını  hissetmeye başladım sonunda! Sevgili Duygu ile evlerimiz çok yakın bizde bu durumu bir avantaja çevirip haftalık blog için çekim yapmaya karar verdik. İlk olarak Duygu'nun önerisiyle Myclub'daydık. Devamı da gelecek...
Çiçekli air force 1'larıım Nike'ın Liberty of London ile ortak çalışmasının özel koleksiyonundan.

İyi haftasonları

This post is a good example of blogger collabration and support. My blogger friend Duygu & I went to myclub  sportcenter to take  few pics for our blogs. By the coming spring, we decided that we can meet every week to repeat this session!
My Floral air force 1 sneakers are special edition collection of Liberty of London.

Happy good weekend














Top :Nike      Skinny Pant: Stradivarius   Sneakers: Liberty of London for Nike  Bag: Zara  Sunnies: F21


31 yorum :

  1. cok ıyı fıkır bence bı de ben bulsam soylenmeyen bır fotocu :) sneakers arın guzellıgınden gozum baska bısı goremedı bu resımlerde ama tam yazlık super rahat bı kombn olmus,mekanda sahane.o havuza atlayasım var suan!

    YanıtlaSil
  2. Havuza o kadar yaklaşıpta kendini tutabilmen büyük başarı ben olsam direkt kendimi atmıştım :) Bu arada süper gözüküyorsun :))

    YanıtlaSil
  3. bayıldım bu kombineee
    ne kadar şık ve rahat...

    özellikle askı ve gözlük uyumunu çok sevdim hihiih
    oo duygu ile yapacaklarınızı sabırsızlıkla bekliyorum :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Cok neseli bir cekim olmus, renkler cok hosuma gitti, yaz geliyor yuppi : )))

    YanıtlaSil
  5. ayyy ne rahat ne güzel bir kombin olmuş.üzerindeki tişörte de bayıldım ayakkabılara da,havuza da ayrıca bayıldım :)) yaz gelsin dimi artık.:) hayallere daldırdın beni sabahın 8 inde.:)) kissessss

    YanıtlaSil
  6. Very cool sneakers! Great blog, I'm a new follower. Hope you check out mine and follow back:)
    xo
    www.abitofsass.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Postunu izlerken kendimi Vogue dergisini karıstırır gibi hissettim, kombin zaten super ama modellik yetenegine gercekten hayranım :) hersey tam olmasi gerektigi gibi dozunda ve tadinda :)

    Her gun bahar gunesi ile dolsun :)

    YanıtlaSil
  8. fun pics :))

    xx
    eDina

    http://sunshowerlover.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. pazar günü kombini gibi olmuş,rahat ve neşeli.spor ayakkabılarınıda çok beğendim canım :)

    YanıtlaSil
  10. ne güzel kıpır kıpır bir kombin:) ah bi de ben görsem güneşi:)

    YanıtlaSil
  11. nekadan güzel renkler, ne seksi pozlar böyle aman yareppi! :)
    şöyle omzunun bi tarafını aşşa dogru attırıvermişsin ya, bayıldım o hallerine kuzu. içim açıldı yeminle :)

    YanıtlaSil
  12. Love your shoes and sunnies!

    Georgi at 7wonders

    www.7wondersblog.net

    xx

    YanıtlaSil
  13. bu karar cok hosuma gitti =)
    shirtün ve pantolonunu cok begendim !!
    ve tabi ki gözlüklerini de !!!

    YanıtlaSil
  14. duyguyla yakin oturmaniz ne güzel ya..istanbul´a gelip, bizim kizlarla bulustuktan sonra, ben de oralarda biryerde yasasam keske diyorum herseferinde :D

    ...resimlerin cok hos ve cok enerjik cnm.. kombinin cok hosuma gitti, cok cool ve rahat !
    cok güzel bir hava estirdin bana <33

    kocaman öpüyorum seni :*

    özlem
    xx

    YanıtlaSil
  15. I love your pants, great colour <3

    YanıtlaSil
  16. Hem eğlenceli hem spor!!Süper!!

    YanıtlaSil
  17. great sporty outfit! love it!
    so fresh!
    http://spliffedcookies.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Çok eğlenceli bir kombin olmuş canım, neon askı ve floral nike'ilere bayıldım :) çok rahat bir şıklık özeni detaylarda saklı (bkz bileklikler ;) )

    YanıtlaSil
  19. you look great!i love it!!!



    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    YanıtlaSil
  20. Kujumm harikasin benim postumdada photo by trendydolap yaziyor:) yeni fotografcim:) bu hafta persembe cekim yapalim yine soz verme kimseye:)

    YanıtlaSil
  21. canım çok tatlı olmuşsun çekimler de süper yalnız sonda üüncü fotoda bacaklar nerede? suya mı soktun anlamadım??:)))
    editorist1783.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracım çok saol, diğer fotolara dikkatin bakınca görürsün havuz yarısına kadar dolu :)))

      Sil
  22. basketler çok style'mis ! çok begendim

    YanıtlaSil
  23. Süpersin Nilüfer'cim, ayakkabılarına bayıldım. Pozlar da harika, çok iç açıcı bir post olmuş :))

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  24. Your sneakers are so cute! :)

    - Victoria
    www.Vickkitas.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. senin floral nikelarini yesinler:)
    pantolon&tshirt uyumuna da bayıldım, çok cici. içim açıldı!

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  26. harika bir ortaklık, süper cekimler bizi bekliyor desene:) casual tarzını da cok sevdim, lets go to the beach honey:))

    YanıtlaSil
  27. senın her halını sevıyorum bu umarsız hallerını gıyım tarzını ne bılıyım saymakla bıtmıyor..:))

    YanıtlaSil