IFW Snapshots

















11 yorum :

  1. Son kareye bayildim... Iste blogger ruhu !! :))

    YanıtlaSil
  2. haha son kare harika :)

    http://www.modamla.com

    YanıtlaSil
  3. super bır foto :))) son resım:)) senı gormek ıstıyorum ama:(

    YanıtlaSil
  4. Kelebekcim; bende bir numara yok kara kışa teslim olan bir kombin vardı:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel fotolar..Tebrikler..

    YanıtlaSil
  6. harika kareler yakalamışsın canım, özellikle son resim favorim :)

    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Canım yaa, biz hiç birlikte fotoğraf çektirmemiş miyiz o gün, nasıl yaptık böyle bişey hayret ettim doğrusu. Bende de yok hiç. Sonraki günlerde gözüm aradı seni hep, niye yoktun?

    YanıtlaSil
  8. çok güzel kareler.. orda olamayan benim gibi hüzünlüler için çok güzel bir post.. ellerine sağlık=)

    YanıtlaSil
  9. cnm sizlerle harika bir gün gecirdim. iyi ki tamıstık:) keyifli bir yemek ve sohbetle zamanın nasıl gectiğin anlamadım...

    YanıtlaSil
  10. Demin Aysun un postunda da bazi benzer kareleri gordum : ) Ne guzel vakit gecirmissiniz, keske ben de ucundan katilabilseydim, tanisabilseydik : ) Ebru Akel i gormek hos oldu blogunda, Tuvanam icin oradaydi sanirim, ustunde de onun tasarimlariyla, saci hos olmus : )

    YanıtlaSil
  11. Bende burdaymışım ama biz niye hiç birlikte fotoğraf çektirmemişiz yaa,çok memnun oldum tanıştığımıza umarım bir sonra ki etkinlikte daha çok vakit geçiririz :)

    YanıtlaSil