Marni for H&M Los Angeles Lansmanı- Koleksiyon Detayı


Marni for H&M koleksiyonu görücüye cıktı sanal ortamda.8 Los Angeles lansmanından ünlülerin üzerinden koleksiyon son derece desenli ve buram buram Marni kokuyor. Ben alacağım parçaları belirledim. Siz nasıl buldunuz? Wish listiniz ne durumda?
Büyük gün 8 Mart!


The Marni for H&M images have finally been released in virtual area. The collection is so Marni patterned and so stylish as I see on celebrities in LA launch. I've determined which stuff I'm going to buy so what about your wish list status?



















9 yorum :

  1. Çok ilginç ama sadece çantalarda gözüm var.
    Çok fazla bana hitap etmiyor.

    YanıtlaSil
  2. So lovely!

    http://fashionflirtblog.blogspot.com/

    xxx Jasmin

    YanıtlaSil
  3. deliriyorum bu koleksiyon için bir an önce gelse de alsak beğendiklerimizi:)

    YanıtlaSil
  4. Çok heyecanlıyım bu koleksiyon için, bir kaç parça var özellikle çok istediğim. Bakalım alabilecek miyiz istediklerimizi :P

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Bir mini tatile gittim, bir suru post kacirmisim : ) Diger postlarda olumlu goruslerimi bildirdim, buna da biraz soru isaretli bir yaklasimim var. Marni ye ozel bir ilgim yok, desenler pek bana hitap etmiyor. Ilk elbisenin kesimi guzel gozuktu, renkleri de Jessica kizil saclarina yakismis, senin listenden de o pembe sortu gozume kestirdim bir tek. Merak ettim, bu unlulere para odeniyormu gelin yolladigimiz Marni elbiseleri giyip poz verin diye, yani insan yakismayan begenmedigi bir elbise ile niye ciksin basinin karsisina, ya iliskiler icin, ya para icin, yada gundeme gelsin unutulmasin diye.

    YanıtlaSil
  6. Bir de Sofia nin giydigi ipek gorunumlu, icinde lila rengi parsley deseni olan da gozume fena gozukmedi, yakindan gormek lazim tabi. Ama Versacede oldugu gibi bir kalabalik olursa cok zor.

    YanıtlaSil
  7. marninin çizgisine bayılıyorum desenler çok hoş oluyor her koleksiyonda:)

    YanıtlaSil
  8. Fena hale gözüme kestirdiğim parçalar var bu koleksiyonda, bakalım alabilecek miyim :))

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Yorumlar için teşekkürler alışverişe az kaldı :)

    YanıtlaSil