Fully Loaded



Bu aralar bileklerimi doldurma üzerine bir takıntı geldi. Eser arada bana böyle ya yüzüklere takarım ya bilekliklere ya da kozmetiklere. Sonra bir sıkıntı basar hiçbirini takmaz olurum :) Bu ganimetlerin bir çoğu hediye. Ayse Rodoslu ise tasarımlarını çok beğendiğim bir isim yakında bir çekime gidicem detayları paylaşıcağım sizinle...

I have an obsession these days to bracelets. Actually I  have an obsession to rings, cosmetics and jewelleries. In the photos hat you have seen  these jewelries are mostly gift from my friends. In the following days I'm going to arrange an interview with desinger Ayse Rodoslu and publish in blog.






 Mor deri bileklik / Purple leather bracelet: Marc by Marc Jacobs

 Siyah deri / Black leather: Swarovski        M harfi / letter: Kurşuni 

Kırmızı Ayakkabı / Red shoe charm: Thomas Sabo


Altın kartanesi bileklik / Gold snow flake: Ayşe Rodoslu
Küçük nazar boncuklu bileklik/  Eye bead bracelet: Ayse Rodoslu



Taşlı sonsuz  bileklik  ve tek taşlı bileklik / Left hand: Kurşuni



11 yorum :

  1. Muthis kareler bunlar canim!
    Cok hosuma gitti butun resimlerin

    Benimde oyle arada bir takintilarim olur,
    bi ara ona takilir sonra bi ara suna...
    Normalde kimse hicbirsey anlamaz bu durumdan am ane mutluyumki yanliz degilmissim =))

    Bileziklerinin hepside gercekten cok hos, gulle gulle kullan =)

    sevgilerimle,
    Zeynep

    zeynnepp.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bileklikler bileklikler..hepsi çok güzeller ama mor olan beni benden aldı,süper!! :)

    YanıtlaSil
  3. Tasli sonsuzbileklikle mor marc jacobsa bayildm bende cok sevyorum hepsini ayni anda takmayi:)

    YanıtlaSil
  4. bilekliklerin hepsi bir arada çok hoş durmuş :)

    YanıtlaSil
  5. bileklikler süperrr

    HEDİYE ÇEKİLİŞİM

    http://selenaycoser.blogspot.com/2012/02/giveawaylancome-hypnose-drama-and-bath.html

    YanıtlaSil
  6. mor bileklik.gözlerim yerinden fırladı (kalp şeklinde) çok beğendim.
    tshirt harika. :))
    sevgiler,mutlu kal
    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. sonsuz bilekligi renginde dolayi daha da cok sevdimmmmmm :) Mor'da MBMJ tatlisi bisey.. Gule gule kullan canim..

    YanıtlaSil
  8. Ben de cok seviyorum arm party leri : )Senin party girl lerde pek bir hosmus, mor MJ cok bana bak diyor : ) Ama benim gozum fonda kaldi, Fornasetti yastigina kavusmussun : ) Ebay den mi buldun? Benimkine gore boyutlari daha buyuk sanki, linkini paylasabilirmisin, bakiyim? Ben de begeniyorum Ebru Akel i, hele bir evi varki, dergide gorup cooook begenmistim : )

    YanıtlaSil
  9. bunların neden hepsi birbirinden şahane onu merak ettim, en çok da ordan bana göz kırpan mor arkadası.. güle güle kullan bebek! :)

    YanıtlaSil
  10. mutlu gunlerde giy pek bir hos oldu dogumgunu hediyen:)

    YanıtlaSil
  11. Tatlım o takıntıdan bende de bu aralar fazlasıyla var bir takmaya başlayınca 10 dk'mı alıyor :p bilekliklerine bayıldım, her biri kendi başına ayrıca birer killer parça, güle güle kullan canım benim :)

    YanıtlaSil