Using Every Piece of Opportunity

Mekan: Aşşk Kafe, günlerden  Salı, saat: 08.00.Yurtdışındaki üst düzey yöneticilerin gelmesine ramak var. Bendeniz 2-3 kare alıp post yapma derdinde. Neyse ki bu halimi gören veya fotoğraflayan çalışma arkadaşlarım da ya benim gibi blogger ya da sıkı bir blog takipçisi. Kısacası derdimden anlayan insanlar.

Neyse, bu üzerimdeki pantolonu  blogta 2. kez yayınlıyorum. İlkini Paris gezimdeki posta görmüştünüz.Tık tık Bu postta bu pantolonu kalın kazakla kombin yaparak daha kışlık bir formatta soktum. Kazakların beline dolanan kemer görünümü seviyorum çünkü tek başına kazak giymek beni pek mutlu etmiyor eğer ki  bu bir Isabel Marant kazağı değil ise :)
Buarada bugün benim doğum günümmmm :)

LocationAşşk Cafe, Day is Tuesday, Hour: 08.00am, very close to foreign senior managers come for breakfast meeting.   I concerned to take a few pose for my blog. Lucky me! My colleagues are  also either a blogger like me or a strick blog follower.So that's not a wierd situation for us :)

 AnywayI'm publishing this pant twice with this post. I wore it  before in my Paris trip 
click to see.
I like the trend of belt worn over sweaters because I really don't feel well when I wear  sweater alone and that sweater is not Isabel Marant of course :)
Btw, Today is my birthday! o la laa :)
















Sweater / Kazak: Mango    Belt / Kemer: Ipekyol     Pant: Zara    Bag / Çanta: Marc by Marc Jacobs


59 yorum :

  1. Canım doğum günün kurlu olsun mutlu yıllara tatlımmmmmmmmm:) Bu arada bu pantolon enfes bir parça ayrıca kazakla da süper olmuş zaten bordo olsun yeter:) Kocaman kocaman öpüyorum seni fıstık:)

    YanıtlaSil
  2. Nice mutlu senelere o zaman :):)
    Pantalon cok yakismis sana, cok begendim...
    Cok guzel bir gun gecirmen dilegiyle
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bordo bol paca pantolona bayildim... Kazak ve kemer kombiniylede harika durmus ;))) Cantan ayrica harika...
    Dogum Gunun Kutlu ve Mutlu Olsun guzellik ;))) Opuyorum xxx

    http://emilietrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Dogum gunün kutlu olsun canimmmm. Çok tatlisin yine. Kazakta kemer fikrini bende çok seviyorum. Pantolonunu ilk kombinindede çok beğenmiştim şimdiki kombinde çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  5. gri ve bordo uyumunu çok seviyorum sen de çok güzel tamamlamıssın canım:))

    Sevgilerle:))

    YanıtlaSil
  6. Iyi ki dogdun :) Iyi ki blogger oldun :))

    YanıtlaSil
  7. Nice mutlu sağlıklı senelere (: çok hoş görünüyorsun yine kemer çok güzelmiş!!
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Nice güsel yaşlara, hep mutlu kal, doğum günün kutlu olsun, sewgiler:)...

    YanıtlaSil
  9. Ben pantolonun hem rengini hem de modelini çok beğendim. Kazakla da uyum içerisinde görünüyor. Ve tabi ki Mutlu Yıllar :)))

    YanıtlaSil
  10. ben seviyorum bu pantolonunu ilk gördüğümde de çok beğenmiştim zaten.işinde de başarılar tatlım.yurtdışından gelenleri ağırlamak onlara derdini anlatmak nedir çok iyi bilirim:)))bi keresinde tam 2,5 saat yerimden kalkmadan denetlediler beni:))kalktığımda pantolonum sırılsıklamdı:))))

    YanıtlaSil
  11. Mutlu yaslar canim.. Hersey gonlunce olsun .. Kombinin de cok hos olmus.. Kemerle kullanilan kazaklari bende cok seviyorum.. Bir de bu aralar boy friend kazaklarida hosuma gidiyor..Tayt + kar botlariyla tam havalara uygun :)

    YanıtlaSil
  12. etrafinda boyle insanlar olup da resmini offlayip pofflamadan cekiyor olmalari harika bir luks, degerini bil :)

    Ayrica nice yaslara! :)

    http://stylishtimes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. canım benim yıllar önce aşk cafeye gidişlerimiz geldi aklıma:) renklere bayıldım özellikle pantolonunu çok kıskanıyorummmm!!!! kazak kemerle birleşince çok şık olmuş! çantaya zaten laf yok sırf onu taksan yeter yani;) buarada iyi ki iyi kiiii doğdun iyi ki varsın canım arkadışım;)

    YanıtlaSil
  14. pantolon ve kazak uyumuna bayıldım, çok güzelsin yine! özellikle pantolon pek şahane, pek bol paça, pek yenilesi:)
    ve sen iyiki de dogmussun bence, negüzel olmuş bak :)

    YanıtlaSil
  15. Kuzum pantolonuna bayildim
    Cok az da gorunse ayakkabi i anladim nine west bagcikli:)ben de de aynisi var hehhe operim

    YanıtlaSil
  16. Harika resimler, kiyafetine bayildim, sen de isil isilsin, dogumgunu cocugu : ) Nice guzel yaslara canim, bol gezmeli bir yeni yas diliyorum sana, ve guzel alisverisli, saglik ve huzurdan sonra tabiki. Kombin cok basarili, tekrar etmem gerek : ) Ask Cafe yi de cok ozlemisim, iyi geldi bu resimler : )

    YanıtlaSil
  17. pantolon harikaymış tatlım yaa...
    ne güzel kombinlemişsin, bende de bu formda kışlık kahveye dönük kırçıllı polo garage marka bir pantolon var
    36 beden birini bulup giydirip bloğa satışa koyamadım :))

    sende görünce şimdi çok hoşuma gitti, bu işi hızlandırayım

    sevgiler

    YanıtlaSil
  18. çok güzel bır look olmus pantolona bayıldım!!

    YanıtlaSil
  19. i love this outfit, the red pants, and all the tiny details in all the photographs. beautiful!
    xo TJ

    YanıtlaSil
  20. Love love love those ZARA pants. So cute!

    XO,
    Erin
    erinscurrentlycoveting.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. cok begendim resimleriiiii :))

    YanıtlaSil
  22. great look hun & thanks for the comment.. x

    YanıtlaSil
  23. Öncelikle nice mutlu varoluş yıldönümlerinde sevdiklerine birlikte. Fotograflar süper, çok yakışmış.

    www.trendsbysevi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  24. canıııım doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara :)) bu arada çok güzelsin güneşli bir anı yakalamışsın süper...

    YanıtlaSil
  25. Nice mutlu yıllara olsun! Pantolonun müthiş çok çok beğendim. Kazağı bugün bende giymiştim kazak kardeşliği yaşamışız :)

    YanıtlaSil
  26. Nice photos, love you pants color.
    Christy

    http://am2pmchic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  27. doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce,sana boncuktan kuş yaptım konacak pencerene!! :))
    yaşasın kazak kardeşliği!!!bordo pantalonla da ne kadar güzel olmuşsun!!şahane bir yaşın olsun gönlünce,sevdiklerinle!!
    öpüyorum kocaman :) <333

    YanıtlaSil
  28. Tatlisimmmmm dogum günün kutlu olsun !!! Nice yillara.

    ..resimlerin her zamanki gibi cok hos .. Ben de illa gri örgülü bir kazak istiyorum :))))
    Sana bu kombin cok yakismis ...

    Öptüm cok

    YanıtlaSil
  29. Doğum Günün Kutlu Olsun Nice Nice Mutlu Her Gün Daha da Mutlu Yıllar Diliyorum! Pantolonu gördüğüm anda tanıdım diğer postunda da hayran kalıp Zara'ya gitmiştim bedeni kalmamıştı. O yüzden intikamımı al ve bol bol giy:) Mutlu doğum günleri! :))

    YanıtlaSil
  30. yaaaa her zamankı gıbısın cok asıl cok sık cok trendy :)) ben bayılıyorum senın hava tarzına cok doğalsın sanırım oyuzden....pantalonun ve kazagını nasılda guzel dusunmussun emın ol ben oyle yapmazdım...supersın...

    zaten aklımız fıkrımız bır foto cekılıyeımde:)) ama senın fotolarında guya hızlı cekım bı o kadar naturel...

    ps: massimo da gomlek kalmamsssssssss tum ıst. aradım :(((

    YanıtlaSil
  31. hepimizin derdi o sekerim. 1-2 kare ceksem derdi off:((
    ama o pantalon bayılıyorum resmen... harikasın..

    YanıtlaSil
  32. those pants ahh i want! they are darling <3

    YanıtlaSil
  33. Loveee your pants! <3

    xoxo,

    Bonnie

    YanıtlaSil
  34. great look woman. love those pants.

    come visit me-
    www.stylemailbox.blogspot.com

    YanıtlaSil
  35. Ah pantolonuna bayıldım, ben de bu tarz bi pantolon istiyorum, dar paça giymekten içime fenalık geldi. Ama yakışır mı bilemiyorum :) Sana çok yakışmış.
    http://www.modamla.com/

    YanıtlaSil
  36. How cute! I love your red pants and the belted sweater :)

    YanıtlaSil
  37. kırmızı pantolana bayıldım.......


    http://eatcinemashoppingbypg.wordpress.com

    YanıtlaSil
  38. Happy Birthday to you! Great choice of outfit!
    http://www.badbarbara.com

    YanıtlaSil
  39. Hey, I just found your blog and I like it so now I'm following!! :)
    Maybe you'll have time to visit my blog and follow if you like!!
    Kisses,
    Chiara

    Books in my bags

    YanıtlaSil
  40. Your photos are so fashion!! I love your blog, you have imagination with your outfits dear!! In my opinion a really good inspiration sweety :)
    Coment my new outfit in http://s-justcarpediem.blogspot.com/
    follow me and i'll do the same, thanks darling :)

    YanıtlaSil
  41. pradavari kazak üstü kemer uzulü çok ama çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  42. your pants look stunning! very nice red!
    I love the murals behind you on some photos - definitely stunning spot to shoot!
    you have a fab blog and I'm following you now!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog

    YanıtlaSil
  43. çok hoş bir kombin, kazak üstü kemer olayını ben de seviyorum (isabel marant kazakları konusundaki görüşüne de katılıyorum! :)

    doğum günün kutlu olsun canım, nice sağlıklı, mutlu ve başarılı yıllara! <3

    YanıtlaSil
  44. These pants have the most amazing color and shape - you look so hot in them!

    SIDEWALKCATWALKS.com

    YanıtlaSil
  45. Canım ne hoş olmuş. Çok sevdim...

    YanıtlaSil
  46. böle bi kırmızı pantalon arıyorum ben de..Gri kazakla giycem:)

    YanıtlaSil
  47. doğum günün kutlu olsun tatlım nice güzel yıllara nice güzel yaşlara :)
    bu arada kombin çok hoşuma gitti kazak ve kemer uyumunu çok sevdim :)
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  48. Bu kazağı da bu pantolonu da çok seviyorum. Sen de bu kıyafetle hem çok şık hem sevimli görünüyorsun. Pek güzel!

    YanıtlaSil
  49. Love the outfit, the chunky sweater is such a great complement to the pants! xx

    YanıtlaSil
  50. Yoksa, yoksa bu benim Zara'da elime alıp da üşendiğim için denemediğin pantolon mu :// çok pişman olmam hatta Palladium'a koşmam söz konusu! :) rengi, duruşu, gri kazak ile uyumu mükemmel olmuş canım, toplantı öncesi acele ile çekilmiş olması da gülümsetti beni. Etrafımızda bizi anlayan insanların olması çok güzel :)

    YanıtlaSil
  51. gri,kırmızı yakışan tonlar.kemer,çok hoş.güzel görünüm :)
    sevgiler
    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  52. Tekrar merhaba canım, ne zamandır uğrayamamıştım, özlemişim blogunu ve seni :)
    Harikasın her zamanki gibi, kazağı kemerle birlikte giymene bayıldım. Aynısının krem rengi bende var, o kadar kalın ve sıcak tutuyor ki, karlı havada ev yerleştirme telaşından bir türlü giyemedim, şimdi de hava ısındı. gene soğusa da, giysem diyorum:)
    Öpüyorum seni, belki IFW vesilesiyle görüşürüz bu hafta.

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  53. Amzing Outfit! i like your style! These pants and the Sweater are great!

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    YanıtlaSil
  54. woooow your blog is amazing my dear!!!!
    i really like your style and your total looks

    keep posting you go girl!!

    xxxxx

    YanıtlaSil
  55. Bayildim kiyafetine :) cok yakismis gercekten!

    YanıtlaSil
  56. çok teşekkür ederim yorumlarınız için...


    thanks all for your lovely comments.

    YanıtlaSil