Steps


Bugün stil danışmanlığından hocam olan Tülin Kermen'nin ortaklığını yaptığı Blogger's Base'deki 2. el ürün satışına gittim. Öncesinde Karaköy'ün dik merdivenleri havanında güzel olmasıyla çekim yaptık.Umarım beğenirsiniz. Satış detaylarıyla ilgili ayrıca bir post çıkacağım, yakındır.
Herkese iyi haftalar :)

Today weather was perfect and finally I did the expected shooting. I also visited my personal styling teacher's, Tulin, second hand sales in her own store. I'll give you the detail about sales soon but now enjoy this post :)
Wish you a good week!



















Yorucu günün sonunda loaferlere dönüş 

backing to loafers end of the day.

Jacket / Ceket: Forever 21       Blouse / Bluz: Massimo Dutti       Jean:Mng       Shoes:Mng  
Clutch: Asos      Loafer: H&M

55 yorum :

  1. vay trendyme bakin :)

    herzamanki gibi cok hos olmussun canim, jean pantolonuna bayildim !!

    resimler de cok canli, güzelligini ortaya döküvermis <33

    öptüm seni

    YanıtlaSil
  2. hey çanta ve ayakkabının uyumu süper!!tabiki bunların jean ve gömlekle uyumu da öyle :)
    loaferler de beni okul yıllarına götürdü :)
    mutlu haftalar :)

    YanıtlaSil
  3. tek kelimeyle mükemmel

    YanıtlaSil
  4. gömleğini çok beğendim canım, ayrıca detaylardaki uyuma da bayıldım..
    iyi haftalar..

    YanıtlaSil
  5. her zamanki gibi formundasınn:)
    Bende beklerim.
    Http://merveyilldiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Canim canta ayakkabi uyumu cok guzel. Karakoy merdivenlerinde cok hos bir cekim olmus

    YanıtlaSil
  7. Cokk cokkk begendim seni cnm ustundeki her parcaya bayildimm en cok loaferlarla gomlegini ve guzel saclarini sevdm:)) merdivenlerde sahane bi dekor olmus foto icin:)


    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş kombinin :) Mangoya her gidişimde bu ayakkabılara hayran hayran bakarak çıkıyorum :) Ayrıca loaferlarına da bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. süper çekimler olmuş bebeğim ya harikasın.....

    YanıtlaSil
  10. canım cok hos olmussun buna benzer gomlek bende kotondan almıstım

    YanıtlaSil
  11. canım çok sade ve şık olmuşsun çok beğendim fotoları;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2012/01/ne-giydim-train-station.html

    YanıtlaSil
  12. Harika görünüyorsun :)Çantana ve ayakkabına bayıldım.

    http://www.modamla.com

    YanıtlaSil
  13. spor ve şık olmuş. Loafer dahıl olunca ayrı sevdim kombini :)

    YanıtlaSil
  14. gömleğini çok sevdim :)

    http://gelinyolu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Bu tarz kombinleri çok beğeniyorum hem şık hem spor. Gömleğin detayına vuruldum ben çok şık:) Ayrıca ayakkabılarda öyle loaferlarla da çok güzel olmuş rahatlık gibisi yok valla:) Öpüyorum tatlım:)

    YanıtlaSil
  16. Stunning city chic! Bayildim! =)

    YanıtlaSil
  17. bütün detaylar şahane de en güzeli senin bu kadar güzel poz verebiliyo olman. her postunda dikkat ediyorum, katalog çekimindeki manken arkadaşlar gibi "amaaaaan hiç de kasılmam, ben fotograf çektirmek icin yaradılmışım" havan var:) yirim!:)

    YanıtlaSil
  18. harika bir kombin olmus :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. Süper süper süper! Üstündeki her bir parçanın ayrı bir havası var çok beğendim

    YanıtlaSil
  20. Cok guzel bir cekim, gerek yer gerek model ve kombin, bu da favorilerime gider. Postlari bgenmene cok sevindim canim. Telefonumdan uzun yazamiyorum simdi. Ama birkac gundur sana yorum birakmada teknik sorun vardi hep :((

    YanıtlaSil
  21. blusunu cooook begendim :) :-*

    YanıtlaSil
  22. bılıyomusun senın pozlarına saclarına bayılıyorum ben...bluzuna bayıldım eger bu sezonsa hemen palladıuma gıdecegım...cok ama cok begendım yaaaaaaa cokkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  23. Loooooooooove the shoes!

    YanıtlaSil
  24. We should deffintely follow each other! I loved your look, you are so pretty. Love the clutch, the black and bolg shoes and the blazer!

    xxx

    Lily

    YanıtlaSil
  25. Love the look dear, specially the blouse.

    ***
    www.theprincesslittlebox.blogspot.com

    BENEFIT GIVEAWAY
    BENEFIT GIVEAWAY
    BENEFIT GIVEAWAY

    YanıtlaSil
  26. LOVING that blouse and that envelope clutch. Great pics, thanks for sharing! :)

    www.glamorsham.blogspot.com

    YanıtlaSil
  27. Amazing shoes dear!! <3

    http://therubberdoll.com/

    YanıtlaSil
  28. Bluza ayakkabılara bayıldım çok güzel bir kombin olmuş çekimler ve mekan da süper bayılıyorum karköy'den galataya çıkan merdivenlere o sokaklara... http://www.trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  29. Thank you very much for yor comment! I follow you!

    Kisses!

    http://vistetedesonrisas.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  30. I just love your blazer :) it's amazing! Have a great day girl! XO Nikki

    YanıtlaSil
  31. Love that clutch & those shoes - such a cute outfit!

    Annie
    The Other Side of Gray

    YanıtlaSil
  32. nice set ;) yes, we can follow each other ;)

    YanıtlaSil
  33. Love your blog and your style!
    I'm a new follower, follow back?

    http://fashionflirtblog.blogspot.com/

    Jasmin

    YanıtlaSil
  34. Cekete ayri clutcha ayri sana bir butun olarak ayri bayildim
    Cok guzel ve sade gorunuyorsun

    YanıtlaSil
  35. wow i'm in love with your shoes!! lovely outfit and blog;)
    I follow your blog, you have a great style!^^kisses
    olaya b ladyinboho.blogspot.com

    YanıtlaSil
  36. i adore the clutch + shoes combo. they are perfect together!

    YanıtlaSil
  37. harika.çok beğendim.çok iyi duruş.
    sevgiler

    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  38. You look lovely! Great shoes, both the heels and loafers:) Following you now of GFC! Come by, say hi and follow back! XO

    real budget, real busy, real body fashion:
    4scarlet.com

    YanıtlaSil
  39. Love that look !
    Those shoes and the purse are perfect together !

    YanıtlaSil
  40. her zamanki gibi süpersin canım, loaferlara bayıldıım (:

    sevgiler
    http://madamchic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  41. thx for your sweet comment!
    would you maybe like to follow each other?
    xx
    melina fromm melina-lajolie

    YanıtlaSil
  42. I really love your shoes and the blouse!!

    I love your blog, follow each other's? It would be great!
    Kiss

    http://tati-loves-pearls.blogspot.com

    YanıtlaSil
  43. Ayakkabilar harika !

    http://www.elitebarcelonablog.es/

    Come to visit our blog to tell us what you think about our new articles !

    YanıtlaSil
  44. you are working those steps girl! and i love the tiny detail in the inside of your jeans. and those heels are beautiful! too perfect!
    xo TJ

    YanıtlaSil
  45. Thank you very much for your comment, I follow you now from Spain!! :)

    www.hardheartbeating.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  46. Really like this post, blue looks great on you!
    Thank you so much for the comment!
    kiss, Alena


    www.fashionflirtblog.blogspot.com

    YanıtlaSil
  47. your shoes and clutch look so great! love the mix with golden and black

    YanıtlaSil
  48. cool look!!!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com/

    YanıtlaSil
  49. ayakkabılara bayıldımmmm :)

    YanıtlaSil
  50. Çok şıksın! ve çok güzelsin! bayılıyorum sana :*

    YanıtlaSil
  51. Icten yorumlariniz icin cook tesekkur ederim, severek okudum...

    Thanks for your lovely comments i read them all with pleasure

    YanıtlaSil