I'm a Beginner Sushi Chef!








 Benim perişan roll'ler :)

My Miserable rolls :)

Bu da çiğ balıklı versiyonu.

This is the raw fish version


Benden daha başarılı olanlar yok değil :)

Other Trainees were better than me :)


Ve beginner seviyede bir sushi aşçısıyım  hahah :)

And I'm a beginner level sushi chef!


Geçtiğimiz hafta sonu programım oldukça yoğundu. IMA'da stil danışmanlığı kursuna başladım. Detaylar için ayrıca bir post yapacağım. Bir diğer etkinlik ise sushi kursuydu.
Daha önceden sushi delisi olduğumdan bahsetmiştim. Hızımı alamadım kursuna da gittim. Ama  o kadar kolay değilmiş. Salatalık kesmek bile bir tarz! Evde belki yaparım  ümidiyle gittim kurstan "sushico'da  hazır roll'leri mideye indiririm daha iyi " kanaatine vardım :)

Last weekend I was so busy with the  courses. I started Personal Stylist course in Istanbul Fashion Academy (IMA). I'll give you detail  about course later on.
Other course was sushi ! As you may remember that I mentioned you how sushi  lover I'm.So I thought that I should take a course. But nothing is easy  like appear! I failed :) My rolls were looking  like a miserable:) I decided to keep eating in restaurants :)

17 yorum :

  1. beginner meginner, bence çok iyi olmuş, çok da güzel olmuş eline saglık çekirge:)

    YanıtlaSil
  2. Eline saglik onemli olan tadı:) bende ima stil danismanligi workshopuna katilmistim ima gercekten cok basarili:)
    khaleesistyle.blogspot.com sevgilerr operimm

    YanıtlaSil
  3. tadı guzel olsun yeter, perişanlık gecer:)

    YanıtlaSil
  4. Ay cok saskinim zaten biz bunu senle konusmustuk:))) ve ben birturlu sana geri donemedim neyse senin baslaman iyi olmus cnm hangi gunler gidiyorsun,bu hafta bulussak mi :))

    YanıtlaSil
  5. perişan rollere koptum=))süper!!!

    YanıtlaSil
  6. ıma ya gitsemmi diye hala düşünenlerdenim..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. şahane gorunuyo hepsı agzımı sulandırdılar resmen.

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canım çekti walla =)

    YanıtlaSil
  9. önemli olan tadı :P ben de Mori'de gidiciim 2 saatlik bir kursa, allahım şimdiden ağzım sulanıyo :)

    YanıtlaSil
  10. Nice post!Congrats on reaching this great goal!!!!

    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???
    Win an amazing dress by entering the Free People giveaway on my blog!

    YanıtlaSil
  11. ben de baktım tüm harçlığımın yarısı sushiye gidiyor, heves ettik bir sushicilik(!) kursuna gitmeye :D ama sonu ne olur bilemiyorum.. ima postlarını da heyecanla bekliyorum bu arada ;)

    edankb.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Süpersin ama sen bizimde arka sokakta ama yeteneğim içler acısı olduğunda gitmeye tırsıyorum açıkçası!! :)))

    YanıtlaSil
  13. uheuehuh süpersin yaa yine de çok başarılı bence:) zordur tabi, çok ii etmişsin bu kursa gitmekle ben de sushicoya bayılırımm bi gün öğrenmek isterimm

    YanıtlaSil
  14. That looks so fun and exciting! I think it looks delicious! Job well done.

    YanıtlaSil
  15. Sefim benim, hayirli olsun, cok zahmetli is bu sushi ler ya, sabir isi. Bu arada yazdimmi hatirlamiyorum asagidaki stiletto larin yakiyor, hic modasi gecmiycek bir model secmissin, gule gule kullan canim. Renkleri birbirine yakin yada uyan sevdigin objeleri yanyana koyunca guzel bir tepside, eminim senin sunumun cok guzel olur, bir de guzellikleri bakmayi bilen gozler ve comert yurekler daha fazla goruyor bence : )

    YanıtlaSil
  16. sehr schöner blog und tolle impressionen :)
    hättest du vll lust auf geg. verfolgen? würde mich sehr freuen :)
    xx
    melina von melina-lajolie

    YanıtlaSil
  17. minikkus:haha saol çekirge 
    khaleesi style:aa demek sende katıldın ne güzel 
    Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE: heheh öyle diyelim bakalımmm 
    SEL: haha öyle ama 
    chfashiontrend: gitmelisinnnnnn
    zeys:valla öyle sulandıracak kdr başarılı değiller ama 
    Rococosh: teşekkürler
    Thrift Store: ooo super hadi bakalım senin hünerleride görelim 
    Fabrizia:haha thanks so much.
    What's Next:yaa bende aynı düşünceden yola çıktım. Benimkinin sonu pek gelmez gibi 
    Melis Kıyıcı: hahah ozmn senin sonuçta benımki gibi olur 
    goncaninsepeti: evet kötünün iyisi diyelim  umarım sende gidersin yakında…
    The Key To Chic:thanks sweetie!
    Aylin at Lila Moonlight:evet canım ya çok zahmentli işmiş. Canım beğendine sevindim teşekkürler.yok şekerim yok sende var göz 
    Melina-Lajolie:uppss sorry I don’t know german 

    YanıtlaSil