First Outfit Of New Year

Bu kış kalın hırkalara fena sardım.Ayrıca bu zamana kadar Twist markası pek ilgi alanıma girmezdi ama bu sezon çok şey beğendim ve indirime girer girmez koşa koşa gittim aldım :)
Bu hafta Zara grup indirime giriyor kızlar kafanızda belirleyin alacaklarınızı. Bu hafta ayrıca benim için yogun olacak çünkü hsonu yogun bir kurs prog beni bekliyor, çok heyecanlıyım :)
Ayrıntılar haftaya :)
Herkese İyi haftalar..

This season I have a cardigan obsession. I coudn't stop myself to buy wool cardigans it's warming me up all winter :) This week is busy for me because I'm going to attend a few new course so I'm so excited.New beginnings :) I'll tell you detail soon.
Wish you a good week...

















Cardigan / Hırka: Twist
T-shirt: Twist
Legging /Tayt: Bershka
Boots: Mango
Bag / Çanta: Ninewest
Bracelet with star / Yıldızlı bilekli : Topshop
Brown leather Bracelet / Kahve deri bileklik: from Çeşme
Green bracelet / Yeşil bileklik: H&M

42 yorum :

  1. hırkanı çok beğendim sıradışı ve şık duruyor :D bu arada mutlu seneler :D

    YanıtlaSil
  2. Merhaba iyiki bloguma gelip yazmissiniz . Tanismis olduk :) uyenizim artik
    Bende atasehirde oturyrm palladium 2. Evim hahha:) birgun bulusabiliri:)
    khaleesistyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. hirkanii cokk begendimmmm.)))

    www.ozlemce-lik.com

    YanıtlaSil
  4. Hirkanin omuzlari çok ho$ ! :)

    YanıtlaSil
  5. yeni yila super bir kombinle giris yapmissin buradan bunu anliyorum! :)

    bir de her an palladium'da karsilasabiliriz hihihi :)))

    YanıtlaSil
  6. t-shirte bayıldım...


    mutlu yıllar yeniden

    http://eatcinemashoppingbypg.wordpress.com

    YanıtlaSil
  7. Love your cardigan! Hope you had a great New Years.. xx

    YanıtlaSil
  8. shirtün hirkan ayakkabilarin
    hepsi o kadar güzel ki !!
    hele o yildizli bileklikler harikaalar !!!!
    cok begendim bu kombini !

    YanıtlaSil
  9. Hamidecim, teşekkürler sana da iyi seneler :)
    khaleesistyle: haha şekerim benim de 2. evim gibi :) görüşüelim mutlaka...
    ozlemce-lik: çok teşekkürler :)
    Un peu de tenue : evet bende ona tav oldum :)
    FashionOnBoard: saol şeker umarım sene boyunca devam eder :)
    eatcinemashoppingbypg: teşekkürler :)
    Yolandaas: thanks so much. I wish you a happy new year too.
    wantmorefashion: teşekkürler şekercim :) beğendiğine sevindim...

    YanıtlaSil
  10. ben de surekli Palladium'dayim, bir blogger meeting yapalim derim :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Evet Twistte çok güzel kırkalar var senin hırkana da bayıldım çok yakışmış güle güle giy canım:)
    Sanada iyi haftalar:)

    YanıtlaSil
  12. palladıummm benım tek gectıgım yer,mutlaka karsılasacagız umarım kuzu yanımızda olur o sırada:))) hırkan cok guzel omuz detayları ozellıkle...bıleklıklerınıde cokkkkkkk begendımmmm

    YanıtlaSil
  13. woaww T-shirt'üne bayildim, ojelerine de öyle!! Mutlu yillar! :)
    xo,
    B
    Ballad of Seasons

    YanıtlaSil
  14. Twist' cok severim. Senin hirkanida cok sevdim. Omuz detaylarina bayildim:))

    http://modasihiri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Ayshe Rose : Ozmn mutlaka bir blogger görüşmesi yapmalıyız sayımız giderek artıyor :)
    Ayça: teşekkürler şeker evet bu sezon tüm hırkaları Twist'e beğendim :)
    Sunter: thanks so much :)
    Kokosss ;))) kelebek: Kuzu olsun lütfen ben onu yiyeyim :) çok teşekkürler şeker beğenmene sevindim.
    Ballad of Seasons : teşekkürler, sana da iyi seneler :)
    Moda Sihiri: Artık ben de seviyorum Twist'i :)

    YanıtlaSil
  16. Twist'i bende çok begendim..Harika bir uyum olmus..Seni izlemeye başladım bile....

    YanıtlaSil
  17. Thnx for your nice comment...great style!!!

    kisses,
    themagicstyle-by-nari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. hırkan çok güzelmiş mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  19. loved the coat, such a special item!
    loved it :)
    thaks for your comment, and Happy nEW yEAR!

    YanıtlaSil
  20. Hırka harika, t-shirt ile cok güzel olmuş cnm :)

    YanıtlaSil
  21. Lovely photos. Maybe we can follow each other?
    http://www.fashionmechic.com/

    YanıtlaSil
  22. very cute cute outfit! u're first outfit is stunning!

    i'm following on bloglovin hope u'll follow me back
    IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
    U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

    YanıtlaSil
  23. Hırkanın omuzlarına, ajda'nın da sütyenine bayıldım:) bide yıldız bileklik varmış oralarda, ne güzel!

    YanıtlaSil
  24. Tatlım ne güzel bir hırka o öyle, kllarındaki detaylar çok hoş, çok da kalın görünüyor, kaban giymeye bile gerek yok. Bir de çantana bayıldım. Öpüyorum

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. great shots i like the sweater.

    YanıtlaSil
  26. canım yaa bu nasıl güzel bir kombin olmuşş :)
    tshirt ve hırka ennnnnnfesssssssss :)
    mutlu yıllaarr :)

    iyi senelerrr :)

    bu aradaaa çekilişim devam ediyoorrr :)
    PIRLANTA KOLYE isteyenleri beklerimm :))

    http://fashionozge.blogspot.com/2011/12/pirlanta-kolye-hediyem-size1yasinda.html

    YanıtlaSil
  27. You look so cool Baby :))

    Bu arada yeni yilini kutluyorum sekercim !
    Hersey gönlünce olsun ..

    XX

    YanıtlaSil
  28. Cok güzel outfit ben beyendim ;)

    http://eebbru.blogg.se/

    YanıtlaSil
  29. CANIM HIRKAN ÇOK HOŞ;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2012/01/happy-new-year-to-everyone.html

    YanıtlaSil
  30. wow hırkanın güzelliğine bak! tek başına yıldız olurmuş ama top ve yıldızlı bileklik de harika..

    YanıtlaSil
  31. Harika bir hirka cidden, ne guzel yakalamissin indirimde, gule gule kullan canim. Botlarini ve tshirt unu de cok begendim. Outfitimi begenmene sevindim canim, sal Hermes ten bu arada, yazin almistim halen varmidir bilemiyorum, ben genelde o sezon aldigim cicilerin bilgisini veriyorum postlarda. Bu arada istanbul duty free hermes shop and miles a alti taksit yapiyor, ben de oyle alabildim yani :)) unutmadan pozlardaki bakislar ve ve duruslar da cok hosuma gitti :))

    YanıtlaSil
  32. Love the boots, cardigan and t-shirt so much sweetie! That´s a really fabulous cardie!!! xx

    YanıtlaSil
  33. Bir kaç sezondur Twist'i çok beğeniyorum.. Hırkayı da beğenmiştim, sana da çok yakışmış..

    YanıtlaSil
  34. t-shirte hayran kaldım!

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  35. kibrisgunceleri: takip etmene sevindim, teşekkürler!
    goncaninsepeti,Tobesh's Style World: teşekkürler :)
    Fashion Me Chic,StreetChic,Fashion Translated: thanks :)
    minikkus: Canım Ajda değil o herhangi birisi.Çok teşekkürler yorum için!
    deniz saatçioğlu: çok teşekkürler tatlım beğenmene sevindim!
    Loveforfood: thanks so much!

    Becky: thank you so much :)

    fashiONözge: harika beğenmene sevindim canım!

    YanıtlaSil
  36. selam,
    hırkana bayıldım....
    çantanın vizon rengi benim de var ...nine west çantalardan vazgeçemiyorum ama şu an biraz klasikleştiler sanırım...
    sevgiler.
    chfashiontrend@blogspot.com

    YanıtlaSil
  37. Chfashiontrend: teşekkürler yorum için. Evet Ninewest konusunda sana kesinlikle katılıyorum. Çantaları son dönemde çok klasik oldu. Bend çok zamandır almıyorum çanta oradan...

    YanıtlaSil