Blogger's Base Second Hand Sales!


Size stil danışmanlığı kursundan Tulin Kermen’nin Blogger’s Base'deki 2. El satışlarından bahsediyordum en son orada kalmıştık. Blogger’s Base, café-mağaza konseptinde ve yeri ise Tünel’de. Ayda bir ikinci el satışlar düzenliyorlar. Moda editörleri,bloggerlar ve kısacası modayla ilgilenen bir çok kişi burada alıcı veya satıcı konumunda oluyor.  Kısa bir sure önce ikinci el blogumu(friendlycases) açarak bu ikinci el satış olayına daha sempati duymaya başladım ve bir ilki gerçekleştirerek kendime ikinci el bir elbise satın aldım J Elbisenin Emilio Pucci benzer desenleri beni bende aldı diyebilirim. Son fotoda görebilirsiniz. Hadi yaz gelsin J Bu arada elbiseyi çok çok iyi bir fiyata aldım, çok mutluyum J Bundan sonra bu satışların sıkı takipçisiyim!

Last Sunday I went to my Personal Stylist teacher, Tulin’s second hand sales in  Blogger’s Base. Basically this place is a café-store and she is the one of the owner. They organize a second hand sale per month and many of the fashion editors, designers and people who are interested  in fashion attend here either as a seller or buyer. Actually  I was not  a vintage or second hand lover since at that time but I broke the chains!  I bought a dress with unbelievable price and I loved its retro Emilio Pucci-like pattern.(last photo)From now on I'm a strict follower of the second hand products!



















17 yorum :

  1. Gule gule kullan canim. Ikinci el esya satislari benim de ilgimi cekiyor. Ozellikle cantalari daha bir seviyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Great ideas in the same post. love them all.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. harıkaaaaaaa...emın ol cok gelmek ısterdım bende...gule gule kullannn yaz aylarında saglıkla

    YanıtlaSil
  4. ok güzel bi fikir.. alısveris yapmak da çok eğlenceli olacaktır..Elbiseni de güle güle giy cnm;)

    YanıtlaSil
  5. Orada olsam ugramaya calisirdim kesin : ) Benim de eski cicilerimi gotururdum hatta : )

    YanıtlaSil
  6. Trendym resimleri ne güzel cikmissin öyle :))

    Vintage olan herseyi seviyorum <33 oralarda olsaydim giderdik beraber ;)

    Elbiseni güle güle kullan, eminim sana cok yakisicaktir !!


    Öptüm cnmcim

    YanıtlaSil
  7. KirmiZi ayakkabiya bayildimmmm..ugramK lazm mutlaka..hersey cok nostaljik ve romantik gorunuyo

    YanıtlaSil
  8. I am in love with those red shoes! I am not much for second hand things but I am started to become a believer! XO

    YanıtlaSil
  9. kemik rengi çantaya bayıldımmmmmm

    YanıtlaSil
  10. Yorumlar için teşekkürler :)

    thanks for your comments :)

    YanıtlaSil
  11. Hem elbise hem de fikir harikaymış tatlım,2. elin kendisine ait bir hikayesi yaşanmışlığı var ya, çok sempatik geliyor bana, ben de ilk fırsatta uğrayacağım :)

    YanıtlaSil
  12. Great pictures!
    http://lifewidmorbid.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. hepsi şahane ama kırmızı ayakkabılar favorim:)

    YanıtlaSil