Birthday Gift


Ocak ayını seviyorum çünkü ayın en son günü benim doğum günüm... Ne yapacağım konusunda hala bir fikrim yok. Ama hediyeleri kapmaya başladım! Eşimin sürprizi  Marc Jacobs çanta!Hem model olarak hem renk olarak bir çok kombinle kullanabileceğim rahat kullanışlı bir çanta :)

I love January because 31st of January is my birthday! I still have no idea about what I'm going to do in that day but I received my first gift from my  husband, Marc Jacobs hobo bag! I love it!! It's easy to combine with every kind of  outfits!














34 yorum :

  1. çok güzelmiş! güzel kombinlerle güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  2. Nice yaşlara çok güzel bir çanta süt kahve ve tonlarına bayılırım güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. Thanks for your comment!!! :)
    Love your bag!!
    xoxo

    YanıtlaSil
  4. canım güzel günlerde kullan bende bu modeli görmüştüm çok beğendim rengi süper;)

    YanıtlaSil
  5. Cok zevkli bir secim. Gule gule kullan canim, Veeee nice guzel yaslara:)

    YanıtlaSil
  6. Boyle gizel torbalari, icindeki cici hediye paketlerini gorunce resmen benimmis gibi heycan yapiyorum..icinden bu sahane canta cikmasi da cabasi olsu..esin sectiyse tebrik ederm cnm cok zevkliymis gule gule kullannnnn nice yaslaraa:)

    YanıtlaSil
  7. ayyy çantaya,kutuya,ve marcına kurban olayımmmmmm harika ya resmen bayıldım kuzum güzel günlerde,güzel yaşlarda kullanmanı diliyorumm

    YanıtlaSil
  8. Rengiyle , modeli ile cok güzel bir canta bu Canim !!
    Güzel günlerde güle güle kullan <33

    Xx

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullan cok guzel:)

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan :) Bu arada sen evli misinnn? eşim diye yazınca çok şaşırdım :))

    YanıtlaSil
  11. Cok guzel bir hediye,nice mutlu seneler dilerim.
    Kova burcu gorunce ayri bir seviniyorum,bende bir kovayim:)

    YanıtlaSil
  12. Gule gule kullan ve simdiden nice yaslar dilerim :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Such a lovely bag!!!Thanks for comment on my blog, yah I would love to follow each other, I'm follow you now, hope you do the same thing, soon.
    xoxo, Christy

    http://am2pmchic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Canım şimdiden nice senelere. Cicişinde süpermiş. :)

    YanıtlaSil
  15. Happy birthday!! Hope you'll have a blast!! xoxo
    http://www.hellohellofriday.com/

    YanıtlaSil
  16. yaşasın kutlu dogumgünleri, yaşasın süpriz çanta alan kocalar *,* yeni yaşın kutlu olsun kuşum.
    çantana gelince, bu modelin kendisini yakından da görmüş biri olarak, tek kelimeyle HARİKA diyebiliyorum. çok kullanışlı görünüyo ve sen bununla ne outfitler yaparsın bize *,*
    öperim yanaklardan muç muç

    YanıtlaSil
  17. Gule gule kullan, cok guzel secmis esin, yeni cantanla bir suru guzel postlar yap yeni yasinda : ) Iyi ki dogdun : )

    YanıtlaSil
  18. gule guleeeeeeeeeeeeeeee kullannnnnnnnnnnnn renk enfessssssssssssss

    YanıtlaSil
  19. Hayirli olsun canim zevkli bir esin varmis:)) cok guzel
    Dogumgunun de simdiden ktlu olsun bebek.operim

    YanıtlaSil
  20. Dogum gununu simdiden kutlamali o zaman :)) Cantan cok guzel onu da guzel gunlerde kullan cnm.. Benim Ask'ta gectigimiz sevgililer gununde Marc by Marc Jacobs ayakkabi almisti.. Bakalim bu sevgililer gunu ne gelecek :))) Merakla beklemedeyim ! hihih

    YanıtlaSil
  21. simdiden kutlarim o zaman:D
    nice guzel yillara, mutlu yillara insallah:)
    Cantaya gelince, cok begendim:) Gule gule mutlu gunlerde kullan :):)
    Dogumgunleri cok guzel oluyor yaa....:D

    Sevgiler !

    YanıtlaSil
  22. süpermiş valla güle güle kullan... doğum günün de şimdiden kutlu olsun canım nice güzel yaşlara...

    YanıtlaSil
  23. That bag is absolutely gorgeous darling!!! You´re so lucky!!! It´s nice to be aquarius, isn´t it?

    xx

    YanıtlaSil
  24. Happy Birthday! The bag is so gorgeous!

    YanıtlaSil
  25. Woooow I want a marc jacobs toooo =)

    YanıtlaSil
  26. Gorgeous bag! lovely blog!

    http://linastyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  27. Dip not; melis babadag'a benzetiyorum desem ;))

    YanıtlaSil
  28. Önceden dogumgünü kutlanmaz o yüzden daha kutlamiyorum ;) Yeni cantni ama gülle gülle kullan tatlim, harika bir model ve renk. Bende bu sene bir MBMJ almayi düsünüyorum :)

    Sevgiler
    http://www.bouquet-defleurs.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  29. hey harika bir çanta bu!!bununla uzuuun yıllar çok çok mutlu yıllar dilerim sevdiklerinler beraber :) mutlu yıllar şimdiden :)

    YanıtlaSil
  30. doğum gününü şimdiden kutlamıyorum ama yeni çantanı kutluyorum! :) en güzel günlerde kullan canım, öpüyorum çok..

    YanıtlaSil
  31. Harikka bir canta !!

    Aynisini istiyoruz !

    http://www.elitebarcelonablog.es/

    YanıtlaSil
  32. herkese beğenisi ve güzel doğum günü dilekleri için teşekkür ederim.

    I thanks all of you for your best wishes & comments.

    cheers

    YanıtlaSil
  33. çanta çok güzel canım güle güle kullan güpgüzel günlerde :)

    YanıtlaSil