Versace For H&M Special Party

Geri Sayım Başladı. 
17 Kasım, İstinyepark H&M mağazasında Versace ürün almanin keyifini çıkartma zamanı!

Sevgili blogger arkadaşım Güzel Blogum'un yazarı Eceyle birlikte H&M Versace özel partisine katıldık.Çok hareketli ve eğlenceli bir parti oldu. Kıyafetleri tek tek inceleme fırsatımız oldu.

Bakalım kadraja neler takılmış?

I was at  Versace for H&M special party. It was such a great and enjoyable night that I had so much fun. Here are some photos for you to see the collection and party details. Hope you enjoy!












 Ayşe Kuçuroğlu Versace elbisesiyle...



Eda Taşpınar, üzerindeki bu değişik döpiyes görünümlü elbisesini çok güzel taşımıştı.






Indhira Taşpınar koyu sohbette

Tülin Şahin Zarafeti...

Deniz Akkaya'da davete H&M'in Versace  koleksiyonundan bir elbiseyle katıldı.




Demet Şener ve Ebru Şallı da geceye Versace koleksiyonunda elbiseyle katıldı.



 Şirin Blogger'lar The Pink Shopaholic & It-Girl


Eee gidecek olan var mı İstinyepark'a?

25 yorum :

  1. süperrr çok beğendim heyecanla bende görmeyi bekliyorum....;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2011/11/venedik-ne-giydim.html

    YanıtlaSil
  2. En cok tulin sahinin kiyafetini begenmistim ztn cok yakismiss ona da..ama ben gidemiyorum ne yazikki..sehir disindayimm :( artik ilerki gunlerde :)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. awesome pics, I love it! I follow you and if you want we can follow each other :)http://justbeyourselfff.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. magazin postu gibi olmuş bu :)))
    ben gitmeyi düşünmüyorum canım, illa almalıyım dediğim bir parça yok..
    sen de yakından görünce gözüne kestirdin mi bakalım bişeyler?? :)


    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  5. offfff nerdeee?:((istanbulda olsaydı sabahın köründe kesin ordaydım:))

    YanıtlaSil
  6. Yok canim ben gitmeyecegim. Cok guzel fotograflamissin. Bir nevi unluler gecidi olmus:)

    YanıtlaSil
  7. Canım çok güzel fotoğraflar çekmişsin gerçekten de makinenin objektifi müthişmiş:) Umarım ben de en kısa zamanda vakit bulup yazabilirim:)

    YanıtlaSil
  8. Canım çook teşekkür ederiz çok tatlı fotoğraflar eline sağlık :)

    thepinkshopaholicprincess.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Şekerim çok cool’sun, celebritylerimizle katıldığın partiden yansıyan kareler gözlerimi kamaştırdı adeta :Pp yok yokmuş bu exclusive partide! İstinye park’a gitmeyi ben de çok istiyorum, belki bugün iş çıkışı uğrayabilirim tabi bir şey kalırsa geriye :))) çok fazla favori parçam var ama en çok o altın bilekliği ve de kalpli elbiseyi istiyorum sanırım tatlım :))


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  10. evet ya, magazin postu olmuş, harika.. herkes orda... ben gitmek isterdim... ama sen fazla yoksun :(


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. yaaa ben bu koleksiyonu yakından görmek istiyorummm o yüzden bir an önce bir istanbul yapmalıyımmm:)çok güzel kareler yakalamışsın cnm

    YanıtlaSil
  12. Simdi gidiyoruuuum!!! :) buarada cok guzel bir blog basarilar diliyoruum!! fotograf konusunda yardimci olabilecegim bir sey olursa cekinmeden sorabilirsin...

    http://nazlierdenphotography.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Aaaa ne güzeeel keşke ben de olsaydım, tanışmış olurduk. Çok güzel kareler yakalamışsın canım. Benin pek ilgimi çekmedi koleksiyon açıkçası, gitmedim o yüzden :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Canim ne guzel celeb tanitima katilmissin : ) Ya merak ettim bu tanitimlarda satis da oluyormu? unlulere torpil mi geciyorlar? Ben bugun gittim, 3 parca aldim o karmasada, yaparim postunu yakinda. Sen neler aldin?

    YanıtlaSil
  15. Cnm fotoğraf için çok Teşekkürler!The Pink Shopaholic Princess Blogu ayrı,benimki Catch The It Girl(It Girl). Ellerine Sağlık!

    YanıtlaSil
  16. omg that must be amazing to be part of it!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. Very interesting blog! I want to visit Versace and H&M shop!
    You have got great style!
    I'll be visiting! :*

    xoxo - Alexi


    I invite you to visit my blog ;*;*

    YanıtlaSil
  18. Bence bu post en güzel Versace for H&M postu!!!

    YanıtlaSil
  19. Versace aksesuarlar okey ama kıyafetler pek çekmiyor beni:)

    YanıtlaSil
  20. ESRA :Saol şeker. Gör bakalım :)
    What's Next : Heyuuu :)
    zeys :Ya evet Tulin Elbisesini muhtelem taşıyordu bende çok beğendim.
    justbeyourself. :Sweetie thanks so much. I’ll be following you.
    Wear A Smile! :Hahah evet öyle oldu biraz. Şeker ben pek Versace hayranı değilim ama bu işbirliği olaylarını çok seviyorum.
    gülümse :Hehehe yakında orada da olur umarım bu etkinlikler şeker, üzülme 
    Lulu : Evet canım bende öyle bir geçit olduğunu bilmiyorum.
    Istanbul's Finest :Saol şekerim teşekkürler. Elimden geleni yaptım güzel bir post çıkmak için.
    The Pink Shopaholic Princess :Rica ederim beğenmenize çok sevindimmm
    BeTwin Us :Eevvet o bileklik çok şık ve kalpli elbise çok şeker. Umarım bulabilmişsinizdir.Teşekkürler şeker güzel yorumun için.
    duju :Heheh herzmn ben olmaz arada az görünelim  Canım postu beğenmene sevindimmm
    Gizzy :Teşekkürler şeker , evetttt hala varken ürünler elini çabuk tut derimmm
    Nazlı :Çok teşekkürler. Blogumu beğenmenize çok sevindim. Umarım güzel şeyler almışsındır :
    deniz saatçioğlu :Yaaa keşke gelseydin negüzel tanışırdıkkkk Saol şeker elimden geleni yaptım.
    Aylin at Lila Moonlight :Tatlım evet kişi başına 1 ürün alma hakkı vardı. Sadece ünlülere değil yani. OO güzel güzel alışveriş yapılmış harika… Ben bişi almadım tatlım.
    It-Girl :Rica ederim şeker ben teşekkür ederimm :
    Cookie :Yess, it was. Thanks so much for the comment!
    Nadine-Alexi :Thanks so much sweetie.
    Moda Kuşu :Harika! Çok teşekkürler !
    b e z a u b e r n d :Ben bu işbirliklerini seviyorum! Bakalım seneye kimle çalışacak?

    YanıtlaSil
  21. süperrr resimler ,harika bir post olmuş;) almak istediğim elbisede orda duruyo (ah ah :) ankaraya'da gelsin artık versace koleksiyonu... Iyyk... İvana sert'e de karelerde uyuz oluyorum artık o kadına söyleden geçemiycem :))

    YanıtlaSil
  22. senin objektifinden süper kareler!

    YanıtlaSil
  23. Shoes are awesome on that page.
    Oh my God ! I love ur blog !
    Strat following u and thanks for ur nice comment

    YanıtlaSil
  24. bu birliktelikleri sevenler için Marni for H&M yakında geliyor.. Tabi Versace kadar ilgi çeker mi bilmiyorum..

    çok keyifli bir çekim olmuş..ben iş çıkışı pek şey yakalayamadım.

    takip ediyorum!

    www.saadetiblog.com

    YanıtlaSil