Petit Cape





After Paris holiday here I'm:) It was a great holiday, I tired to visit  many museums and walked on Paris streets. I'll write more detail about Paris & Parisians soon but now I need take a few days off for having a rest. This petit cape is special for me because my mom did.
Picture is near to the Seine River and Notre Dame Cathedral is behind.

Enjoy!

Paris'ten döndüm dönmesine de yorgunluktan ölüyorum...  Paris müze şehir resmen. Bu yorgunluğa rağmen göremediğim yerler var desem inanır mısınız?  Fotoğraf Seine Nehri'nin yanında çekildi, Notre Dame Katedrali arka fonda.Neyse detayları sonrasında hem buradan hem de TrendyBavul gezi blogumdan paylaşıcağım. Ama şimdilik müsade biraz dinlenmem lazım. Ayaklarımı tuzlu sulara mı koyarım, havalara dikerim bilinmez :) 

Burada bu küçük kap annemin  elinden!

Sevgiler

Body: Dorothy Perkins
Belt / Kemer: İpekyol
Jean: Mango
Sunglasses /Gözlük: Gio Armani


18 yorum :

  1. Canim hosgeldin, bir guzel dinlen simdi, biz bekliyoruz postlarini : ) Resimler harika bu arada, sansina gunes varmis hem de. Annenin ellerine saglik, cok guzel bir parca ve siyah spor kiyafetine harika bir hava katmis. Leopar kemer ve ojelerini de cok begendim. Iyi dinlenmeler ve bayramlar canim : )

    YanıtlaSil
  2. hos geldınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn........ bu arada resımnler harıka ve devamınında harıka olacagını bılıyorummmm

    YanıtlaSil
  3. annenin eline sağlık sen de muhteşem taşımışsın çok yakışmış gerçekten... fotolar süper...

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldinnnnnnn,çok hoş görünüyorsun tatlım,annenin de ellerine sağlık,xoxo

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin öncelikle, desene Paris yoruyo adamı:)Fotoğraflar çok hoş, estetik...Anneciğinin ördüğü ise ayrı bi estetik gerçekten:) Ellerine sağlık!Sewgiler...

    YanıtlaSil
  6. Annenin eline saglik cok guzel ormus, sende cok guzel tasimissin. Trendybavuluda takipteyim ;))

    YanıtlaSil
  7. Annenin ellerine sağlık çok hoş olmuş kombine ayrı bir hava katmış, bu arada kemere bayıldım.

    Sevgiler iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  8. vaaaay kim gelmis :D trendycim, özlettin kendini, umarim paris trip´in iyi gecmistir :D

    ...ben de subat´ta istanbul´a geliyorum *oley*


    ...kombin, cok hos, eee fizik güzel olunca, hos olur tabiii :D


    cok öptüm & iyi bayramlar seker

    civciv <3

    YanıtlaSil
  9. canım harika çokmışsın üstündekine bayıldım!!! fotoğrafta netmeyle ilgili renklerle ilgili acil tiyor ver benim fotolar fena:))))...
    http://editorist17.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Ah şu Paris gezin beni nasıl imrendirdi :) Blogumda bir çekiliş var canım, beklerim :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. manzaradan parisin kokusu aldık bile, devamını da bekliyoruz.. Annenin de ellerine sağlık o nasıl güzel bişey oyle:)))

    YanıtlaSil
  12. BEAUTIFUL! I love the look. simple yet so classy! :)

    Andy,

    www.afterflats.com

    YanıtlaSil
  13. canm resimler cok güzel :) anneciğinn ellerine saglık :P cok begendim cok hoş olmuş siyah üzerine

    YanıtlaSil
  14. Aylin at Lila Moonlight :Ya tatlım aslında gittiğim ve döndüğüm gün sadece güneşliydi onun harici hep yağışlıydı Saol şeker sana da iyi bayramlar...
    Kokosss ;))) kelebek : Teşekkürleeeerrr evet devamını gün be gün geliyorrrrr
    Hamide... :Teşekkürlerşekercim anneme ileticem bunları...
    gülümse :Teşekkürler şeker, beğenine sevindim.
    Farfalle :Evettt kesinlikle yoruyor canım. Fotoğraflar eşimin kadrajından. teşekkürler
    Moda Sihiri :Teşekkürler. Trendybavul’u çok yakında güncellilyorum teşekkürler canım.
    Madam Chic :Çok saol şeker. Kemerimi daha detaylı bir postta yapınlıyacağım.
    civciv : Heyoo ben geldimmm  canım bende sizleri özledim valla...Tatil süperdi. Madem sende Şubatta geliyosun birblogger görüşmesi yapalım mutlaka.. öpüorumm çok
    ESRA :Canım çok saollll, seninkileri de bekliyoruzzz
    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/ :Yaaa fotoğraflarla sana gitmişsin hissiyatı verebilirim umarımmm 
    Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE :Saol şeker,postları yazıyorum bir bir 
    Adsız :Thanks so much
    essu :teşekkürler şekercim :)

    YanıtlaSil
  15. Nasıl imrendim sana giderken canım :) bizim de niyetimiz var ama uzun gitmek istiyoruz en azından 1 hafta gibi, Seine kıyısında incecil belin ve zarif duruşun ile tam bir Parisienne'sin :)) kemeri de hemen tanıdım :P kap ile çok çok yakışmış :))

    Trendy bavul'da bekliyoruz gezi detaylarını o halde :) öpüyorum çok!


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  16. Demek Paris ha? En sevdiğim şehir sanırım, çok imrendim sana :) Diğer postlarını da merakla bekliyorum. Harika bir kombin olmuş canım bu, fotograflar da muthis. Çok çok çok hoş görünüyorsun

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. her anı foto kareleriyle bize yaşatmalısın!bu bloger kanunu olup 82. maddenin c bendinin:D:D ehe:D cnım hoş geldiiin merakla postşarını beklioruz

    YanıtlaSil
  18. Selam...

    Üzerindeki çok yakışmş, annenin ellerine sağlık ama ben yapılışını öğrenmek istiyorumm...
    http://yasmininpenceresinden.blogspot.com/
    ytanver@gmail.com

    YanıtlaSil