Musée Rodin


I don't know how beautiful Paris is  in Summer, Spring or Winter. I only know that it was spectacular in Autumn with yellow leafs.We visited Musée Rodin and I suggest every art lover to visit that museum . it was so fascinating!
I wore my snood as a headband in some of the photos just to load a different effect. Usually I wore it as it is.

Snood / Boğazlık: Promod from Venice         Pant: Bershka        Jacket: Zara      Rain Boots: Burberry


Paris, diğer mevsimlerde nasıldır bilmiyorum ama sonbaharda dökülen yaprakların da etkisiyle muhteşemdi.
Rodin'nin müzesinde her bir heykeli tek tek incelerken sanatçıya hayran kalmamak imkansız. Tüm sanat severlere tavsiye edilir.
Buarada boğazlığımı farklı formatta kullandım. Biraz değişikliklik iyidir.
























39 yorum :

  1. sizlerin çektiği bu mükemmel fotolara bayılıyorum ya ne kadar yeteneklisiniz... bu arada mekanlar da sen de çok güzelsiniz canım :))

    YanıtlaSil
  2. Aralik ayindaki tatilimiz icin Paris ve Istanbul arasinda gidip geliyoruz ... bu fotograflari görünce ise bayildim. Gercekten harika sonbahar kareleri tebrikler :)

    http://butterfly-eminchen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. harika!!! son zamanlarda gördüğüm en güzel karelerden.... son foto ve sondan üçüncü süperrr... saçına dolaman çok şeker olmuş;)
    editorist1783.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraflar harika orada olmayı çok isterdim ve tabiii tamda bu mevsimde.

    YanıtlaSil
  5. These are great pictures. I can't wait to check out Paris.

    YanıtlaSil
  6. ilk fotografin o kadar hos ki !!
    ayrica o salini basina takmakla cok iyi bir sey yapmissin.. cok hosuma gitti !!

    YanıtlaSil
  7. çok şükür yeni post! :)
    harika fotoğraflar, ışık pozlar, mekan, kuru yapraklar.. hepsini çok sevdim <3
    iyi pazarlar canım..

    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  8. arka fon, yapraklar falan o kadar güzel kii bayıldım fotolaraa :)
    Ama tabiki sende çok güzel duruyorsuunnn :)

    YanıtlaSil
  9. mekan ve fotograflar şahane! ama ben en çok snoodu bant gibi kullanmanı sevdim ve sana cok yakıstırdım. ne güzelsin:)

    YanıtlaSil
  10. ayyy o kollarını açıp çığıran gibi duran melek korkunçmuş yaa:SS allahtan senin cici resimlerin varda arada rahatladım:D başına tak sen hep o snodu pek güzel olmuş muckS!

    YanıtlaSil
  11. Fotolar süper, bende bu yaz Paris teydim ve de geçen kış. Ağustos-Eylül postlarımda var Paris ile ilgili fotolar. Tam bir müze gezisine uygun giyinmişsin..


    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. boğazlığın bu formatı çok yakışmış. fotoğraflar harika...


    www.gelinyolu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Gorgeous, super cute photos dear! Live the blue vibe and it seems like you really enjoyed your trip there. Museums are the best! Sorry I´ve disappeared but went to Brazil and only got back a couple of days ago :P

    xx

    YanıtlaSil
  14. pariste ziyaret etmediğim yerlerden biri, inşallah sıradaki durağım olacak. cok merak ediyorum, rodini cok sevmişimdir.. fotograflar harika ttalım.. co etkileyici.sen de oyle:)

    YanıtlaSil
  15. süper post bende orda olmak isterdim ..parisi özledim :))

    YanıtlaSil
  16. Sen Paris'te yaşasana biz de böyle güzel güzel gözümüzü dinledirelim:)

    YanıtlaSil
  17. Cooook guzel bu resimler. Sonbahar yapraklari, harika heykeller cok guzel bir atmosfer yaratmis cekime. Ikinci fotondaki pozunu ve yuzunun ifadesini ozellikle cok begendim. Bogazligi da sapka gibi kullanmak cok hos olmus.

    YanıtlaSil
  18. great casual chic stole and a very wintery and inspiring landscape for more styling "trips" :)

    YanıtlaSil
  19. ah paris!!!elinde ne kdr foto. varsa paylas,insan baktıkca bakmak ıstıyor.

    http://bernabozkurt.com/

    YanıtlaSil
  20. Atkıyı bu şekilde sarman bana yurtdışındaki turban modasını anımsattı, burada hala alışılamamış olsa da ben kombin ve ortam bütünlüğü içinde çok beğendim tatlım :) bb yağmur çizmelerinle müze bahçesindeki dünyayı boşvermiş bir eda ile oturman ve rahat duruşun çok hoşuma gitti :)) 2. kare, bir de sonraki ağaçlı yol favorim şekerim ;) öpüyorum çok:)

    YanıtlaSil
  21. Ben Paris in güzel olmadığı bir mevsim düşünemiyorum zaten :)
    Harika fotoğraflar, kafandakine bayıldım canım, yazmamışsın gerçi markasını. Şapka mı, türban mı, yoksa atkı da, sen mi öyle yaptın? Her ne ise, çok yakışmış sana.
    Öpüyorum

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  22. owwww şahane bir yermiş,botlar da şahane:))

    YanıtlaSil
  23. romantik bir etki oldu bu taraflara, sonbahar, sanat, moda nefis... evet ben de deniZ'e katılıyorum, inanılmaz farklı ve hoş olmuş kafandaki. sevgiler.

    YanıtlaSil
  24. Thank you for your visit on my blog !This place in Paris is so beautiful and i like your boots and your sarf !

    YanıtlaSil
  25. beautiful hat!!!

    emotionbyalessandrab.blogspot.com

    YanıtlaSil
  26. nice post! great photos!

    of course, I always follow back my new followers!! If you follow me, I will follow you! ;)

    www.mysavageside.blogspot.com

    YanıtlaSil
  27. love your outfit!! gorgeous!
    http://spliffedcookies.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  28. I love the pictures and what you are wearing!

    YanıtlaSil
  29. Nice pictures!

    http://thestyleattitude.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  30. resimler cok güzel :))
    ...sacina doladigin atkiyi cok begendim ! cok yakismissss <3

    YanıtlaSil
  31. Nice photos. Lovely headband

    .xx

    YanıtlaSil
  32. amazing fotoshoot....such a magical place...
    thank you for your lovely comment...hope you keep in touch...

    kiss,
    http://cocobloggers.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  33. cok güzel resimler el heykeli ve şapkalı kız heykelini cok begendim :)

    YanıtlaSil
  34. I'm loving the blue theme, that coat is adorable. Lovely outfit.

    I visited Paris twice in the summer time, it's just as beautiful. It's one of the prettiest place I have seen.

    www.pinsneedlesfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  35. I thank everybody who share lovely comments!

    Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.. :)

    Deniz Saatçioğlu: Bu aslında snood (boğazlık) ama ben onu boynumda değil başımda kullandım :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  36. leverage'daki sophie. aynısısın :)

    YanıtlaSil