Let's Go Window Shopping in Paris

Paris sokaklarında vitrin gezmeye ne dersiniz?

Let's walk on Paris Streets, Let's go window Shopping







 Givenchy'nin efsanevi elbisesi

Givenchy's legendary dress










Lüks mağazalar için Rue St-Honore caddesine, Hesaplı alışveriş için Rue de Rivoli. Hem lüks hem hesaplı için Champs Elysées'e gidin derim. Forum des Halles ise hayatınızda görebileceğiniz en kötü mimariye sahip bir alışveriş merkezi :) Bnuu sadece ben söylemiyorum. Yakında yıkılıyor, yenisinin inşaatına başlandı bile.

St Honore üzerindeki lüks mağazalar adeta gövde gösteri yapıyorlar. Önlerindeki lüks arabalar ve içersinde çılgınlar gibi alışveriş yapan JAPONLAR. Gerçekten sinir bozucu şekilde alışveriş yapıyorlar. Zaten Japonların lükse olan düşkünlüğünü bilmeyen yoktur aramızda.

Fransız markalarına giriyorum Louis Vuitton, Chanel, Louboutin,YSL normalde markalar kendi ülkelerinde daha hesaplı oluyor ama Pariste ucuz kavramı yok. Fiyatlar Istanbul ile aynı. Hatta şuan LV ve Chanel taksit yapıyormuş diye bir duyumda aldım.

Forum des Halles'de yüzümü güldüren tek mağaza varlığına Londra'da rastladığım New Look markası. Topshop tarzında bir marka.

Champs Elysées ise beni etkilemiyor. Büyük bir cadde olmaktan öteye gidemedi.Ama gezerken bir bakıyoruz ki adı sansı belli belirsiz bir mağaza önünde  uzuuuun bir kuyruk var. O ne diye merak edip giriyoruz sıraya. Meğer Abercrombie &Fitch'miş! Uzun bekleyiş sonrası içerdeyiz. İçeriye sayıyla insan alıyorlar. Mağaza içerisi okdr loş ki bırakın ürün görmeyi önünüzü zor görüyorsunuz. Mağaza girişinde süper mini etekli ve üstü çıplak atletik vücutlu bir erkek sizi selamlıyor. Bir an için kendinizi gece kulübünde sanıyorsunuz. Neyseki fiyatları görünce gerçek dünyaya geri dönüyorsunuz... Ama yine de girip gezmeye değer.


Paris vitrinleri 2. postta devam edicek...

St-Honore,Champs Elysees, Rue de Rivoli and Forum des Halles are the shopping areas in Paris. You can choose one of them depends on the money in your pocket.

I always thought that brands are cheaper in their own place but this time I was wrong because brands such as Louis Viutton , Chanel are same price in Paris comparing to Istanbul.

I suggest you to see Abercrombie & Fitch Store in Champs Elysees because it was so fantastic. It was dark and like a night club.

Shopping post 2 is soon...

Gezi detayları TrendyBavul'da...

18 yorum :

  1. fotograflarin hepsi birbriinden güzel !
    benim favorilerim 2. ve 4. resim !!! =)

    YanıtlaSil
  2. Cok güzel fotograflar cekmissin! Favori secemedim, hepsi güzel, lady dior bag harika! A&F ve Hollister´in konsepti öyle. Ama icerisi cok hos bence (los isik olmasina ragmen)

    http://www.bouquet-defleurs.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. LV önünde kuyruk olmaması ne acayiip:)) Çok güzel fotoğraflar. Paris'in pahalılığı konusunda sana katılıyorum ve o harika yastıkların önünde saygıyla eğiliyorumm:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel görseller olmuş tatlım, elbise formundaki lambalara ve dior'un vitrinine bayıldım! :)


    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  5. Canim fotograflar cok guzel. Paris'de kesinlikle ucuz kavrami yok kiyafet alisverisinde. Sadece yemeklerin fiyatlari ortalama gelmisti. Simdi senin yazinda gorunce ogrenmis oldum New Look'un oldugunu. Oldugunu bilseydim ayakkabilarini talan ederdim:)

    YanıtlaSil
  6. diorun vitrinini çok hoş buldum:))

    YanıtlaSil
  7. I am in love with Paris.
    Did you have any pair of flats from Repetto's??????

    YanıtlaSil
  8. of of of dıyurmmmm yalnız cok pahalı olduklarını da bılıyorum ayyy sınır:))) yalnız ne kadar guzel karaler yakalamıssın Erol Atar halt emtıs:))))))ay nerden aklıma geldı sımdı o adam :)))) supersınnn dıyım daha guzlel olur

    YanıtlaSil
  9. Thanks for your comment !
    WOW your blog is really amazing *___*
    I like your pictures a lot .
    Are you a dancer (i ask, because you post the photo of the points) ?


    http://www.litttledreamdancer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Canim ne guzel beni Paris sokaklarinda gezdirdin yine. O kizin mavi yesil kombini gozumu aldi baya : ) Repettonun magazasini ben de cok seviyorum. Ve de Fornasetti yastiklari guzel bir supriz oldu bana, tesaduf o ki, benim yastigim da persembe gunu geldi, ebay uzerinden, koltugumda hemen yerini aldi : ) LV ve Chanel de taksit varmi cidden? , yuppi : )

    YanıtlaSil
  11. resimler cok güzel olmus cnm :)) kirmizi heelslere bayildim <3

    sevgiler
    civciv

    YanıtlaSil
  12. o yastıklar ne kadar güzeelll ve lambalar..canım çektşi bak şimdi akşam gidim bari bi alışveriş merkezine:D

    YanıtlaSil
  13. görseller süper, diorun vitrini çok yaratıcıymış :)

    teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. 1 ay önce orada olmak harikaydı.Sayende bu güzel fotoğraflarla tekrar hatırlamış oldum harikasın :)

    YanıtlaSil
  15. ben çok sevdim bu paris vitrinleri postunu, bir an evvel ikincisi gelsin! ;)

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. Balerin abajurlara, Dior’un müthiş vitrinine ve kırmızı mavi detaylı çantasına, bir de LV mağazasının ihtişamına bayıldım tatlım :) Chanel’in taksit yapma duyumu gerçek ise benim 2.55’lik hayalim gerçekleşmeye çok daha yakın olabilir :p ben de gitmek ve bu sokakları gezmek istiyorum çok keyifli bir window shoppingti canım ;))


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  17. Champs Elysées`yi cook ozledim..ama sonbaharda da muhteshem bir goruntu var Paris`te ..cok guzel fotolar ))

    http://fashionworldxavi.blogspot.com/

    YanıtlaSil