Inspiring Places in Paris have been Discovered !



During my Paris visit I discovered many places which  inspired designers and photographers. Parisian is a lifestyle which I like. So in the following are the compared photos of what they are inspired from. Hope you like.

Paris gezim boyunca bir çok tasarımcı ve sanatçıya ilham olan yerlere rastladım. Bunları derleyip size sunmak istedim. Umarım keyif alırsınız.


Well known Sartorialist Photos are from Jardin Des Tuileries.

Sartorialist'in çekimlerinden aşina olduğumuz yer Jardin Des Tuileries. Bilmeyenler için Champs Elysees'e yakınlarında.






Well known fragnance of YSL Parisienne campaing photo is from Pont de la Concorde.

YSL'nin ünlü  parfümü Parisienne kampanya fotoğrafı Siene Nehri üzerinde Pont de la Concorde köprüsünden.



Karl Lagerfeld must have been inspired from this self Photomatics which you can see in all Paris metro station.

Paris'de her metro istasyonunda bu self fotomatikleri görebilirsiniz. Karl Lagerfeld'in bu kış Chanel kampanya fotosu bana bunlardan esinlenmiş gibi geldi.




Sartorialist photos in  Rue de Rivoli across to Louvre.

Sartorialist'in  diğer bir çekim noktası Rivoli caddesi üzerindeki Louvre karşısındaki bu kemerli yer.



Bicycles are all over the Paris, you can rent.-Sartorialist

Paris bisikletleri, istediğiniz yerden istediğiniz süre için kiralayabilirsiniz.-Sartorialist



Parisienne lifestyle is reading a book and hanging out in Cafes.-Sartorialist

Parisyan olma koşulu bir kitap okumak 2 kafelerde takılmak-Sartorialist

24 yorum :

  1. Paris ozeti olmus cok guzel cekimler.Paris I ozledim

    YanıtlaSil
  2. çok cool resimler hepsine bayıldım, paris de apayrı bi güzel...

    YanıtlaSil
  3. canım postuna bayıldım fikir şahane;)çok güzel karelerrr.. ben hep yemyeşil gördüm parisi şimdi dökülmüş yapraklar sonbahar yazı özletti bana...
    http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. bak şimdi sen söyleyince dikkatimi çekti bu yerler:)bi gün ben de Parise gider miyim acaba???giderim anasını satayım beaaaa:)paylaşım için teşekkürler tatlım,xoxo

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir şehirr :)
    Senin çekimlerde güzel özet olmuşş :)

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel bir derleme olmus, ellerine saglik. Beni de aldin Paris e goturdun, diger Paris postlarini da bekliyorum. Benim de hayalim en kisa zamanda uzun bir haftasonu kacamagi ile geri donmek Parise : )

    YanıtlaSil
  7. ahh ahh paris :) resımler ıcın elıne saglık gıtmıs kadar oldukk

    YanıtlaSil
  8. ilk fotoğraflardaki yol ne kadar tanıdık :)
    güzel sonbahar kareleri çıkmış bu seyahatten..



    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  9. Amazing blog and pictures!
    I follow you :) We can follow each other if you want

    http://waytheby.blogspot.com/
    Car

    YanıtlaSil
  10. Bende cok sevmistim parisiii ama en cok disneyland i sevmistm :) resimlerde cok guzelll..gitmis kdr oldum

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Cok keyifli bir post olmus, ellerine saglik :))

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel fotolar tam da şu mevsimde o kafelerden birinde oturup Hemingway okumak isterdim. Mümkünse üzerimde eyfel kuleli tshirt, siyah blazer, kot ve bebetler olsun :) Çok mu hayal kurdum =)

    Blogumda çekilişe beklerim :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. cok güzel kareler tatlim ... ben de cok merak ediyorum parisi...


    öptüm
    civciv

    <3

    YanıtlaSil
  14. Beautiful pictures! I love Paris! <3<3

    YanıtlaSil
  15. Benim gözüme çarpan ve merak ettiğm tüm noktalar ve fazlası bu posttaymış çok keyif aldım incelerken canım ellerine sağlık ;)



    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  16. ne güzel bir post olmuş bu boyle!=)

    YanıtlaSil
  17. Aaa ne çabuk bitti, hadi daha yok mu? İnsan doyamıyor ki Paris e :))

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. gercekten ilham alinacak ne kadar cok sey var ben cok begendim :) ayakkabilarin favorim :)

    YanıtlaSil
  19. Lulu :Çok Saol umarım en kısa zamanda tekrar gidersin :)
    Hamide...: Beğenmene çok sevindimm şekercim :)
    esra :Ya canım sohbaharda başka güzel Paris sanırım… Fikri beğenmene sevindim şeker.
    gülümse :Gidersin tabii kii şeker neden gitmeyesinnn? :)
    Aysun : Teşekkürler beğenmene sevindim :)
    Aylin at Lila Moonlight :Ya tatlım umarım en kısa zamanda yaparsın o kaçamağı :) Postlar geliyorrrr…
    Çirkin Hatun : Teşekkürler
    ZulalAtes : Rica ederim, beğendiyseniz ne Mutlu 
    Wear A Smile! :Ya değil mi şeker? Evt kesinlikle güzel kareler çıktı!
    Car Hendrix :Thanks so much!
    duju : Teşekkürler
    zeys :Disneyland’a gitmedim :) Teşekkürler yorum için
    fcosmos :Rica ederim, beğenmene sevindim çok
    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/ :ooo şeker umarım hayalin gerçek olur, imkansız değil :)
    civciv :Çok saol şeker umarım en kısa zamanda gidersin, öpüorum
    Love Sushi and Fashion :Thanks honey!
    cerenim.com : Teşekkürler
    BeTwin Us :Rica ederim tatlım beğenmeniz çok Mutlu etti beni doğrusu :) yehuuu
    VeraBox :teşekkürler fistik
    deniz saatçioğlu :geliyooooor devamııııııııı :)
    BÜTÜ :Saol şekercim çok rahatlar benim de favorim :) Kesinlikle ilham dolu bir şehir.

    YanıtlaSil
  20. Harika biz gezi olmusssssss cok hos görseller icin açıldı bu buz gibi Sabah'ta ellerine Saglik post icin ....

    YanıtlaSil
  21. Çok keyifli olmuş bu post.
    Yorumun için de teşekkürler :)

    Sevgiler
    avalonese.blogspot.com

    YanıtlaSil