Heart Of Paris

Turist moduna girince spor ayakkabı sweatshirt harici birşey giymez oluyorum. Şöyle bir fotoğraflarıma baktım meğer her tatil  kıyafetim aynı :) Ayağımda Dunk'lar üzerimde bir Abercrombi sweatshirt. Paris'de biraz değişiklik yapıp üzerime yapışan  kıyafetimden birkaç gün de olsa arındım sayılır ama sonra yine kürkçü dükkanı hesabı :)
I realized that I wore same outfits in every abroad holiday just Nike dunks and Abercrombie sweatshirts. I'm the same in every photos. So I stopped this in my latest Paris trip. I wore something is different ahaha :)














Jacket-Ceket: Bershka       Pullover-Kazak: Mango      Jean: Mango     Boots : Mango 
Bag-Çanta: Burberry        Sunglasses -Güneş Gözlüğü: Miu Miu



25 yorum :

  1. vaaay yakiyooorsun <3

    kirmizi deri ceketin müthismis !!


    ..insallah cnm, ben de seninle tanismayi cok isterim ;)


    kendine iyi bak
    civciv

    YanıtlaSil
  2. Ceketin harika! Ve Senn kenarında oturup geçen teknelere el sallayan güzel insanlar, onları özlemişim:)

    YanıtlaSil
  3. öncelikle çantana bayıldım:) ahh paris sokaklarıı süper:) gerçtekten turist olmak demek spor ayakkabıları ayağından çıkarırsan yandın demek bütün gün yürüyüp yeni yerler keşfetmek kolay değil:)

    YanıtlaSil
  4. iddialı olmasına ragmen gözlükleri çok iyi taşımışsın cicim;) bide o ceket ne güzelmiş öyle ^.^ ben de Ocak'ta paris yolcusuyum, totom donmasa da keşke ben de böyle bi kazak bi montla gezebilsem o zaman :(

    YanıtlaSil
  5. you have so perfect jacket! very nice photos!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Ben kombini çok beğendim özellikle kırmızı deri ceket ve çantana bayıldım:))

    sevgiler...

    http://ennstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. paris cok guzellll :) cantana da ayrıca bayıldım

    YanıtlaSil
  8. Gozlukler cok yakismis sana, kirmizi montun da. Ojeleri de begendim. Havadan yana cok sansliymissiniz. Kasim ayinda boyle gunes, harika. Ben de nisanda cok istiyorum, bakalim kismet :))

    YanıtlaSil
  9. bu ceketini de biker'larını da çok beğeniyorum, çok hoş bir outfit olmuş yine :)


    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  10. Canim yurt disi seyahatlerinde benim de onceligim rahatlik oluyor, dolayisi ile en rahat ettigim ne varsa onlara sariliyorum:)Yurtdisi gezisi demek benim icin sehri bol bol yuruyerek kesfetmek demek. O yuzden spor ayakkabilarim vazgecilmezim. Tabi yurt disina gidip de topuklu kombinleriyle post yapanlara hem ozeniyorum hem de takdir ediyorum:) Ayrica, bu kirmizi ceket sana cok yakismis.

    YanıtlaSil
  11. Bende tatillerde hep aynı kıyafetle görünüyorum galiba, önemli olan rahatlık oluyo sanırım:) Ceketin tam benim rengim, ayakkabılarında müthiş uyumlu, hoş görünüyorsun çok, sewgiler...

    YanıtlaSil
  12. hiç alıştığımız turist goruntusu değil valla:) cok hos gorunuyorsun. cok renkli birkere:)) ahh paris iste turisti bile moda kokuyor;)

    YanıtlaSil
  13. valla o kadar güzel ve rahat duruyor ki üstündekiler... çok beğendim...

    YanıtlaSil
  14. Ne hoş, ne rahat ve stylish bir kombin olmuş bu canım, çok beğendim. Hele kırmızı deri ceketine bayıldım.
    Ben de gitmek istiyorum Paris e...

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. boots and jacket- two thumbs up. you look badass

    YanıtlaSil
  16. I've a red leather jacket too but have never worn it during this season. It always seemed to be too hot or too cold. Such a crazy weather. By the way, you look amazing! Enjoy your time in Paris!

    YanıtlaSil
  17. bence çok hoş görünüyorsun.biker botlar çok yakışmış ayrıca.

    YanıtlaSil
  18. Tatlım biker botlar şahaneymiş! :))) mango’da görmemiştim ben bunlardan, rengi ve modeli beni benden aldı özellikle burberry’nin en sevdiğim kalpli çantası ile kombinlemen harika olmuş canım! Paris sokaklarında hem asi hem de cici ama değişmeyecek şekilde stylish bir şekilde dolaşmışsın! :))) p.s.: kırmızı deri ceketi kaçırabilir miyim? :p


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  19. biker botlar ve çantan şahane, çok beğendim! Kırmızı cekette çok yakışmış tatlım...


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. Biker bootlar ve kırmızı deri ceket bayıldım ikisine de, çok hoş olmuşsun(:

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  21. civciv :Saol şeker!
    my lifebook :Ya evet canım onları izlemek keyifli gerçekten, buarada teşekkür ederim tatlı yorumun için.
    pempe gönlüm sende :Evet şeker turist olmak= spor ayakkabı giymek aksi halde insan kendine ediyor haha :) Teşekkür ederim beğenine sevindim.
    minikkus :OO şeker soğuk bir hava seni bekliyor olabilir ama umarı şansına güzel olur.Teşekkür ederim yorumun için.
    Cookie :Thanks sweetie.
    AyçA :Teşekkürler şekercim
    zeys :Evett, Paris güzel senin yorumda :)
    Aylin at Lila Moonlight :Tatlım, gittiğimiz ve döndüğümüz gün hava güneşliydi arasında yağmur vardı ama soğuk değil. Şanslı sayılırız.Buarada gözlük ve montumu beğenmene sevimdim şekerr :)
    Wear A Smile! :Ahsencim teşekkür ederim güzel yorumların için.
    Lulu :Tatlım evet ben normalde de spor ayakkabılarına bağımlı birisiyim. Hele ki Turistten :)Yorum için teşekkürler.
    Farfalle :Tatlım çok teşekkürler. Evet aynı kıyafetle görünmek insanın siniri bozmaya başlıyor bir sure sonra :)
    Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE :Hahah Paris insanı bu hale getiryor heralde şeker. Ben diğer yerlerdeki perişan turist hallerimide bilirim :)Teşekkürler…
    Hamide... :Tatlım çok teşekkürler.
    deniz saatçioğlu :Canımm umarım en kısa zamanda gidersin. Teşekkürler güzel yorumun için.
    indie.electronic.alternative. :Sweetie thanks so much!
    Nathalie :Thanks so much! Hope you’ll find perfect weather to wear your leather jacket.It’s a good stuff.
    Mila : Thanks so much
    gülümse :teşekkürler şekercimmm
    Marella : thanks honey!

    Sunters :thanks so much
    BeTwin Us :heheh al şeker senin olsun :) Ama benimde senden kaçıracağım çok şey var ona göre hahah :) Teşekkürler güzel yorumların için…
    duju :Çok saol canım beğenmene sevindim.
    Madam Chic :saol şekerrrr, öpüorumm

    YanıtlaSil
  22. bir burberry aşığı olarak çantana bayıldım tatlım, görmemiştim hiç bu modeli! iyi günlerde kullan;)

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil