Bayram Kombini





Sevgili Gülümse'nin blogu beni mimlemiş. Bayramda ne giydim öğrenmek ister. Gülümsecim işte kombinim. Bayramın sadece ilk günü ziyarete gidebildim. Çalışan insan bencil oluyor, diğer günler tembellik yapmak istiyor. Uzun süredir bayramlarda İstanbul'da değildim. Bu  bayram geleneklerimi yerine getirip hayırlı evlat olma huzurunu yaşadım.

I got blogger poke from Gulumse'nin Blogu.She wonders what I wore in Bayram ( religious holiday). Here it is:)

Trenchcoat: Zara,  Blouse:Stradivarius, Pant: Massimo Dutti, Clutch: New Look, Boots: Ninewest

35 yorum :

  1. Harika görünüyorsun bu renkte sana çılgım yakışmış...

    YanıtlaSil
  2. Kiremit rengi botlar ve bluzün uyumuna bayıldım ve o çanta nasıl güzel yakışmış bu kombine. Çok çok çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  3. bluzuna bayıldım ayakkabına da, çok şıksın canım:)

    YanıtlaSil
  4. Canım bayram kombininde en çok taba bootielerini sevdim, onların street chic duruşuna gömleğin yakadan bağlı olması çok hoş biraz da cici bir bayram havası vermiş :) pardesü ve clutch'ın kontrastı da kombini çok hoş tamamlamış tatlım!


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  5. kiremit rengi bluz-ayakkabı ve bej rengi trenchcoat-pantalon uyumunu çok güzel yakalamışsın canım!! clutchın da çok hoş, new look UK'in en sevdiğim mağazalarındandır :)karanfillerin de şu bulutlu havada içimi ısıttı..
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. Canım kombinine bayıldım. Gözüm direk botlarına çarptı. Geçen sezon alıcaktım ben de bundan ama çok kararsız kalmıştım. Şimdi ise çok pişmanım gördükçe almadığıma pişman oluyorum. Sanada çok yakışmış:)
    çok öptüm...

    YanıtlaSil
  7. tatlımmmm cevapladığın için teşekkür ederim:)çok hoş ve uyumlu görünüyorsun.özellikle çantana bayıldımmmm

    YanıtlaSil
  8. renkler çok güzel yaa turuncu mu? botlar ayrıeten taktire şayan:D

    YanıtlaSil
  9. Canim renk uyumu super olmus, clutch ina da bayildim. Gel birlikte de binelim bisiklete Arno kiyisinda ama benimki o aksam calindi, postta arada yazmistim, okuyamamis olabilirsin. Biz seninle beraber gezince bolca zincirleriz artik : )

    YanıtlaSil
  10. gömlek ve ayakkabının rengını çok beğendim çok hoş görunuyor:)

    http://pastaperisii.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Çok uyumlu olmuşsun canım :))

    YanıtlaSil
  12. çok hoş basic bi kombin olmuş canım =)

    YanıtlaSil
  13. Çok hoş gözüküyorsunuz,özellikle 2.resmi çok beğendim :) clutch ile yaptığınız kontrast ayrı bir hava katmış

    YanıtlaSil
  14. çok güzel bir kombin şekerim bu çok beğendim :D

    YanıtlaSil
  15. Cok guzel ve zarif bir kombin olmus canim. Cok begendim :)

    YanıtlaSil
  16. kombin çok güzel fakat en çok botlara bayıldım!!:))

    YanıtlaSil
  17. Geçen sene alıp almama konusunda karar veremeyip almadığım harika bootieler !!! Sayende bir kez daha pişman oldum hehe :)

    YanıtlaSil
  18. Super cute outfit dear and great blog!
    Following! Follow back? <3

    YanıtlaSil
  19. kiremit rengi botlar ve bluz ile olan uyumun süper , ama clutch ın var yaaaaaa bittim bittim , çok hoşsun :)

    YanıtlaSil
  20. Nilufercim bu renk sana gercekten cok yakismis. Botlarini ise cok sevdim.

    YanıtlaSil
  21. oooo botıcıkler yokmu aman tanrım yıne sık yıne guzel yıne cool kadın sevıyoruz senı ):

    YanıtlaSil
  22. Beautiful, I like everything :)
    Follow back dear :**

    YanıtlaSil
  23. casual chic!
    clutch ve botları çok beğendim..


    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  24. blusunu bende cok cok begendim :) sac modelinde cok güzel mashaAllaah :)

    YanıtlaSil
  25. Çantan ve ayakkabıların muhteşem görünüyorlar:) Sewgiler...

    YanıtlaSil
  26. cantani bluzunu ayakkabini herseyi cok begendim !
    bende senin bir takipcinim artik =)

    YanıtlaSil
  27. Great pictures for great ideas in this blog.
    Please take some time to check out my blog.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    YanıtlaSil
  28. Kiremit rengi çok yakışmışş :)
    Çok tatlı görünüyorsunn :)

    YanıtlaSil
  29. Canimm uzn zamandir bloguna goz atmamistim eski bir yorumunu gordum ve hemen bakiyim dedim... COk guzel gornuyorsunn ben en iyisi seni takip ediyim =D

    Sevgilerimle optum,,

    http://zeynnepp.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  30. Great look !
    Kisses from Switzerland ! :)

    http://fraish.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  31. botlara bayıldımm:) gömlekle uyumu ve clutch harika olmuş...

    YanıtlaSil
  32. Cok cok cok hos gorunuyorsunnnn gercektennnn

    YanıtlaSil
  33. canım gercekten calısan insan dinlenmek istiyor :P
    cluct'un cok hoş :)
    tatlım bende mimin var :P

    YanıtlaSil
  34. AskinAy : Çok teşekkürler, beğenmene sevindimm
    fashion house by zeto :Çok şeker, teşekkür ederim güzel yorumun için.
    şirin aksoy : Teşekkür ederim 
    BeTwin Us :Şeker gömleğin geçen sene aldım önden bağlamalı modası bu sene çıktı denk oldu  saol canım
    FidoLand :Demek sende NewLook severlerdensin ne güzel  canım çok saol güzel yorumların için.
    AyçA :Ya insan almayıp ikilemde kalıp sonra başkasında görünce nasıl pişman oluyor bilirim şekerrrr. Ama bu sezon buna benzer modellerden çok var bulabilirsin.
    gülümse :Rica ederim şeker ben teşekkür ederim mim için!
    sarışın mamba olmaz mı? :Kiremit rengi canım, çok teşekkürler yorum için
    Aylin at Lila Moonlight :hehehe, ay binelim valla şekercim 
    yeliz'in pasta dünyası :teşekkür ederim şeker
    NaszL :) : Teşekkür ederimmm
    Rococosh :teşekkür ederimmm
    shhypie :Teşekkür ediyorum beğenmene sevindim.
    Hamide... :Teşekkürler şekerim
    Moda Sihiri :Tatlım çok saollll
    ninu :çok teşekkürlerrrrr
    aslı :Bunu söyleyen tek sen değilsin şeker. Bende gördüm hemen aldım, kaçırmamak lazım valla 
    Marella :Thanks Honey!
    STAY ON THE FASHION :Teşekkür ediyorum güzel yorumun içinnn
    Lulu :Teşekkür ediyorum şekerim yakıştırmana sevindim.
    Grace :Hahahah bende sizleri seviyorummm canımcımmm
    Confessions of a Psycho Cat : Thanks so much!!
    Wear A Smile! : Saol şeker
    Aylin. : Teşekkür ederimmmmm
    Farfalle : Teşekkürler şekercim
    want more fashion : Oleyyy çok sevindim hoşgeldin şekerimmm
    Clara Turbay: Thanks so much honey

    Aysun :teşekkürler şekerrr
    Zeynep :Yehuuuuu çok sevindim hoş geldin canımmm
    Fraish♥ :Thanks so much honey!
    GÜZİN : Teşekkür ederimmm
    Kokosss ;))) kelebek : Teşekkürler şekercim öpüorummm
    essu :Canım çok saol hemen yerine getirdimmm

    YanıtlaSil
  35. mmmmmmmm güzel bir bayram kombini olmuş, bu tarz bootieleri ben de çok seviyorum. sevgiler...

    YanıtlaSil