Unexpected Shopping with Reasonable Price!





Some of you guys gave correct answer! it's a rain boot.

Bazılarınız doğru tahmin etti :) Gizemli kutudan Yağmur Botu çıktı.







As you may remember in my previous post I mentioned my unexpected shopping.  What I meant was these rain boots. I bought them from sale very reasonable price. Lovely isn't it?

Evet işte gizemli kutunun içersinden bu çizmeler çıktı. Kendileri indirimden! İnanın bana sezon alışverişinden çok indirimli ürün almak beni daha çok mutlu ediyor.

Scarf/ EşarpFular: from South Africa / Güney Afrika'dan.
Jacket / Ceket: Bershka
Pant:Bershka
Bag / Çanta: Zara
Rain Boots: Burberry

22 yorum :

  1. çok güzel bir kombin. Yağmur botlarında çok güzel güle güle kullan. ama ben en çok ceketini beğendim.

    YanıtlaSil
  2. iştee buuu!!!Güle güle kullan yağmur botu demiştim doğru bilmişim!!:)

    YanıtlaSil
  3. WOAWWWWWW BAYILDIM.... CANIM YAĞMUR BOTLARI SÜPER DERİ CEKETLE UYUMU HARİKA OLMUŞ ÇOK ÇOOOOK BEĞENDİM....;)
    http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. güzel günlerde kullan tatlım çok beğendimmm :)

    YanıtlaSil
  5. PINKY FASHION13 Ekim 2011 16:29

    jeanle çok yakışmış, güle güle giy

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. ahhhh bilmez miyim tatlım ya bayılıyorum indirimlere:)))botlarını güle güle giyin çok hoşlar, ben çantana ve kırmızı montuna da bayıldım

    YanıtlaSil
  7. çok şirin, güle güle kullan
    bu arada saçlarını biraz daha kısa kestirmeye ne dersin?bence sana çok yakışır:)

    http://alisverisdanismani.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Botlar çok hoş.Tahmin doğru çıktı :)Güsel günlerde giy, sewgiler...

    YanıtlaSil
  9. aaa o kutuya nasıl sığmış yahu! :P (dur bozuntuya vermiim şimdi! :)))

    sana hak veriyorum, indirimden kaliteli birşey almak beni de çok mutlu ediyor.. güle güle kullan canım :)


    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  10. Cok yakismis, jeanlerle bolca giyicegin bir parca olmus, bu renkte. Ben de indirimde yaptigim hitlerden sevindirik oluyorum :) gule gule kullan canim.

    YanıtlaSil
  11. COK GÜZELMİŞ, MAVİ OLMASI. GÜLE GÜLE GİY.. İNDİRİM GİBİSİ YOK. NORMALDE DE ALIŞVERİŞ İNSANI MUTLU EDİYOR AMA BAZEN SUCLULUK HİSSEDİLİYOR. İNDİRMDE İSE BİR SAVASI KAZANMIS KOMUTAN EDASIYLA GURUR DUYULUYOR..

    YanıtlaSil
  12. çok tatlı olmuşsssuuunnn botlara bayıldım :))

    YanıtlaSil
  13. Aaaa o kutu o kadar büyük müydü, ben anlamamışım :)) Harika botların, güle güle giy canım. Kombin de süper olmuş, çok tatlı ve çok mutlu görünüyorsun. Burberry etkisi mi yoksa ? :))

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. kışa girerken çok tatlı ve sıcak kombin olmuş.mavi botlar favorim oldu :)

    YanıtlaSil
  15. VAVVV BOTLARIN RENKLERİ OLDUKÇA SPESİFİK VE TARZ.BAYILDIM

    YanıtlaSil
  16. kombin çok hoş olmuş, güle güle kullan çizmeleri de (:

    YanıtlaSil
  17. Hi sweetie! Thanks for commenting on my blog! Wow, I really like the wellies from Burberry, so cute (and very useful!). I'm following you now, do follow me if you like my blog too :)

    www.superclementina.blogspot.com

    xx

    YanıtlaSil
  18. Veee beklenen an! :) haftasonu bakamadım oldukça merak içindeydim beklentilerimin de üstünde güzel bir yağmur çizmesi çıkmış kutudan! Bu rengi daha önce görmemiştim canım, jeanlerle harika olacak bir model ve kontrast yaratan kısa ceketin içinden hırkayı uzun tutmanı çok çok beğendim, çok stil sahibi bir kombin olmuş! ;))


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  19. Moda Sihiri : Çok teşekkür ederim montumu bende pek severim :)

    Melis Kıyıcı : Evet Şekerim sende doğru tahmin edenlerdensin :)

    ESRA :canım çok teşekkür ederim beğendiğine sevindim  bilirsin senn zevkine güvenirim :)

    melodyofcolors : Çok teşekkür ederim tatlım

    PINKY FASHION : Tatlım aslında üzerindeki tam olarak jean değil, tayt jean gibi. Beğendiğine sevindim. Sevgiler :)
    gülümse :Canım çok teşekkürler indirim konusunda senden bendensin ha!

    Reyhan :Tatlım saçları daha fazla kestirmeyi düşünmüyorum hevesimi aldım orta boylarda kullanmak istiyorum ama teşekkürler önerin için :)

    Farfalle : Saol şeker, evet tahmin doğru :)
    Ahsen-Wear A Smile! : hehe şeker kutu pek küçük değil aslında.Çok saol öpüorum:)
    Aylin at Lila Moonlight : İndirim hitleri en super alışverişler hiç kuşkusuz :) Evet renkten dolayı rahat kombinleniyor. Teşekkürler :)
    Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE :Canım kesinlikle o komutan edası yaşanıyor :) Bende mavisine tav oldum . teşekkürler :)
    Hamide... : Tatlım çok teşekkür ederim cici yorumun için :)
    deniz saatçioğlu : Eveeet kutu küçük değildi :)Hehehe mutluluğa etkisi olduğu gerçek alışverişlerin…
    pembe fiyonk : ya evet yağmurlu havalara göre tam. Sevmene sevindim şeker :)
    PEMBEBAKTERİ : Saol canım renk pek alışılmış türden değil evet bende o yüzden severek aldım.
    madamchic : Teşekkürler :)
    Paula : Sweetie thanks so much, keep on collaborating :)
    yiqin; : Thanks so much :)
    BeTwin Us :Canım bu geçen senenin modeliydi. Kombini beğenmene çok sevindim nitelim sizlerde çok zevkli kızlarsınız :)öpüorum şekerler

    YanıtlaSil
  20. HI=) i have that jacket of bsk!!
    kisses pretty=)

    YanıtlaSil
  21. Reyhan haklı ama kısa saç daha çok yakışacaktır sana

    YanıtlaSil