Bozcaada where the wind is





Bozcaada is an island in Aegan Sea and one of the most windiest place in Turkey. It was our first stop in our holiday, we spent more than 3 days but it was not enough! I wore this H&M dress during the summer time cause it was so comfortable and necklace from Mango. Hat is Marks & Spencer.

Bayram tatilinde ilk durağımız Bozcaada oldu. Kalbim hala orada kaldı. Gezi detayları Trendybavul'dan takip edebilirdiniz.
Lacivert H&M elbiseyi yaz boyunca üzerimden çıkartmadım diyebilirim.
Kolye: Mango
Şapka: M&S

10 yorum :

  1. ne güzel fotoğraflar! bende gitmek istiyorum çok bozcaadaya. bu arada kolyen de çok hoş ;)

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. vaaay kim gelmis `??


    prensensSS hosgeldin ... resimlerin cok güzel <3
    bozcaadayi cok duydum, insallah bir gün benim de yolum düser :D


    sevgiler

    civciv

    YanıtlaSil
  3. cute look
    loving your style :)

    http://bobbieaustinscloset.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. ilk fotoğraf çok güzel, bozcaada zaten mükemmeldir her zaman..:)



    http://www.wear-a-smile.com/

    YanıtlaSil
  5. Bozcada Gercektenn harika ayazma plajı süper ama buzzzz;(( soğuk Deniz'i hiç sevmenm;))

    YanıtlaSil
  6. Fotoğraflar harika,kolye'den bende aldım sana da çok yakışmış.Ayrıca senden bir isteğim var.Daha çok fotoğraf istiyorum :)))

    YanıtlaSil
  7. Pdcim mutlaka git gercekten guzel bir yer.kolyeyi begendine sevindim sekerrim bende severek kullaniyorum

    Abi , thank you :)

    Civciv, geldim sekerimm hosbuldukk:) ins en kisa zamanda yolun duser sekercim bozcaadayaaa

    Bobbie thanks so much :))

    Wearcim evet gercekten cok guzelmis tesekkurederimmm sekercimm

    Kokoss evet kesinlle buz gibi bir suyu varrr

    YanıtlaSil
  8. Resimler cok guzel, ruzgari hissettim ben de : )

    YanıtlaSil
  9. Canım ilk kareyi tatil şirketlerine kataloglarına koymaları için gönderebilirsin :) bu kadar pozitif enerji saçan ve tatil isteği uyandıran başka bir kare düşünemiyorum. Diğer fotoğraflardaki canlılığın, ışık, ortam ve sen de çok güzelsin. O laci elbisenin duruşu ve rahatlığı çoook imrendirdi beni :)


    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil