Bozcaada- like a Provence


Bozcaada'da ara sokaklara daldık başladık fotoğraf çekilmeye burada çok malzeme var.

Again photos are from Bozcaada streets...

 Gömlek Elbise / Shirt Dress: Codentry ( yine bir indirim ganimeti)

Sandals: Zara
 
Sunglasses RB




Bel çantası şeklindeki kemerimin indirim ganimeti olduğunu öncesinde burada yazmıştım.
Onu alırken daha gömlek elbise ile giymeyi hayal etmiştim.

This belt bag is a sale goody and remember I wrote it in my this post.
When I bought this belt I was also planning to wear it with shirt dresses.


Belt / Kemer: Mudo


Annemle ben güzel bir ikiliyiz tasarım konusunda.İkimizinde aklına zaman zaman fikirler gelir kafa kafaya verir birşeyler yaparız. Bu bileklik benden bagımsız annemin fikri. Üzerine kondurulmuş swarovski taşlar var.

Nasıl buldunuz?

Me & my mom are good friends and generally we come together and start thinking ( brain stroming) about what we should design.This braclecet design is totally belong to my mom. She also added small swarovski pieces on it.
Love it?


Rengigül Pansiyon'nun önünde çekilen bu fotoğrafta adeta bir fransız provence'leri etkisi var.
Bozcaada gezimin detayları TRENYBAVUL'DA...
 I like  provence effect in this photo!

24 yorum :

  1. bileklik gerçekten çok tatlı duruyor.
    İyi tatiller diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. gömlek elbiseni ve bilekliğini çok beğendim :)
    bel çantası fikrine pek ısınamıyorum ama ben.. :P


    http://www.wear-a-smile.com/

    YanıtlaSil
  3. görsel şölen için teşekkürler elbise süper yakışmış bozcaadanın atmosferine uymuş harika:))

    YanıtlaSil
  4. Ben de çarşamba gunu Bozcaadaya gidiyorum, daha çok post yapsana, tavsiyelerini bekliyorum :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Bilekligini cok sevdim : ) Bozcaada ve Rengigul Konukevi, ahh ahh, cok ozledim : )

    YanıtlaSil
  6. fotoğrafları ve gömleği çok beğendim :)
    iyi tatiller :)
    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Anne-kız bizde çok severiz böyle işleri (: Bileklik harika!

    YanıtlaSil
  8. Annenini tebrik ediyorum. Harika bir iş çıkarmış ve kombine çok uymuş :)

    YanıtlaSil
  9. canim fotograflarin süper.. bu gözlük sana inanilmaz cok yakisiyor ! gömlegin ve minik deri cantan harika durmus üzerinde ..

    cok begendim coook <3


    öptüm seni

    YanıtlaSil
  10. Biz Temmuzda Ataol çiftliğinde kalmıştık pek memnun kaldık, güzel yer Bozcaada. Çanta ve kıyafet çok şık :)

    YanıtlaSil
  11. What a pretty outfit!!!!

    Salut!
    Franka

    YanıtlaSil
  12. şekerim blogumda ilk hediye çekilişini yapıyorum, katılmak istersen beklerim :)

    seyahat blogunu da gördüm bu arada, tebrik ederim. onu da takibe aldım.. :)


    you can enter my giveaway to win the new CK One Shock fragrances!

    http://www.wear-a-smile.com/

    YanıtlaSil
  13. elbise,fotoğraflar özellikle bileklik mükemmel görünüyor:)

    YanıtlaSil
  14. Her şey bir yana bileklik çok orijinal ve şık, anneyi kutlamalı :)

    YanıtlaSil
  15. That lace bracelet is so beautiful ! Lovely outfit ! Kisses from Italy

    Fashion and Cookies

    My Twitter

    YanıtlaSil
  16. Cok guzel cikmissin fotograflarda. Bileklik fikrinize bayildim. Cok zarif olmus. Bozcaada'ya bir dahaki gidisimde ben de Rengigul pansiyonda kalmayi planliyorum

    YanıtlaSil
  17. bu yaz ilk kez gördüğüm bozcaadaya ikikez gttim sanırım eylül sonu tekrar gideceğim,gitmeyenler DİKKAT bağımlılık yapıyor haberiniz olsun:)) eşsiz sokaklar enimde postlarımı süsledi
    bu arada annenin fikrine ve ellerine sağlık harika olmuş çokda yakışmış tatlım,öpüyorum

    YanıtlaSil
  18. Fotoğraflara bakarken gözüm hemen o bilekliğe gitti, dantelin zarifliğine swarovski taşlar çok yakışmış canım :) gömlek elbisenin rahat şıklığı, bel çantasının sandaletler ile uyumu çok çok güzel.


    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. tam yazlık bir kombin olmuş harika bayıldım kemer çanta tam benlik aradım taradım bulamadım ben =) sanırım daha çok bakınmalıyım
    çook yakışmış

    YanıtlaSil
  20. Gömlek elbisen ve kullandığın kemerle harika görünüyorsun keşke hiç yaz bitmese di mi biz böyle iyiydik :) Aaa unutmadan bileklik fikrine de bayıldım...

    YanıtlaSil
  21. Aysun, tesekkur ederim guzel yorumlarin icin

    Wear, tesekkurler , cekilisine katildim :)

    Kokos tesekkurler ambiansi yakaladim hehe :)

    Aliveriskolikcim gezi blogumun takipcisi olmussun:) tesekkurler simdiden iyi tailler

    Aylin, tesekkur ederim begenmene sevindim

    Butu, cok tesekkurler yorumun icin :)

    Tugce rengigul birdaha gittigimde kalicam

    Milky, cok tesekkur ederimm sekerimmm

    Civciv, tesekkur ederim sekerim seviorum gozluklerimii, begenmene cok sevindimmm

    Bolat, yorum icin tesekkurler ataol ciftligi arastiricam

    Franka, thanks so much

    Gunes, tesekkur ederim sekerimm

    A to z, anneme soyleyeyim de sevinsin :)

    Vale grazia :)

    Lulu, cok tesekkur ederim guzell yorumun icin bende kalmadim ama birdahakine kalicammm

    Pembe bakteri, cok tesekkur ederimm simdiden iyi tatiller sana

    Betwinus, guzel yorumlarini eksik etmedigin icin bende sana cok cok tesekkur ediorummm

    Rococsh cum mudoda hala var bir bak istersen cok tesekkur ederim yorumlarin icin

    Neverforgetme, tesekkur ederim begenmene mutlu oldumm

    Did dansla mode, tesekkur ederim sekerimmm ahhh keske diorum :))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  22. cok hos, bileklik harika fikir, annenin fikrine sağlık...

    YanıtlaSil
  23. çok beğendim kombinini.. süper :)

    YanıtlaSil