Nude Dress








Geçtiğimiz cumartesi akşamı eşimin üniversiteden arkadaşının düğünü için Kuruçeşme Divan'daydık. Büyük bir aşkla aldığım elbisemle  arz-ı endam ederken sizlerini unutmadım değil :) Portföy çanta olarak  aslında Zara'nın yeni sezonun turuncu-pembe renklerinde olan bir el çantısını alıp, bu kıyafeti onunla kombinlemeyi düşünüyordum ama sonra aslen cüzdan olan ve  uzun olmasından faydanalarak onu clutch şeklinde kullanmaya karar verdim. Kombinin bütünü canlı bir renk ilave etmeyerek, sadece pastel renklerin hakim olmasını istedim buna makyajım da dahil.

Last saturday night I was at wedding of my husband's friend from university.It was so enjoyable. I didn't forget you and took few shots to share with you.As you see in the photos, my clutch is actually a wallet but I used it in that way. Before I did this I was planning to buy orange-pink clutch from Zara but then I thought  I shouldn't mess the combine with neon colors so I choose to look totally pastel including my make up as well.

Dress / Elbise: Topshop
Clutch / Portföy: Miu Miu
Platforms:Aldo

10 yorum :

  1. Elbisen, ayakkabıların, çantan çok güzel olmuşşun .. Çook beğendim masum :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşsun canım :)

    YanıtlaSil
  3. Topshop elbisene bayıldım sana da çok ama çok yakışmışş=)

    YanıtlaSil
  4. herseyini cok begendim, cok guzel yakismis hersey sana <3

    toochair.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. çok zarif ve renk seçimi harika olmuş=) çok güzel olmuşsun

    YanıtlaSil
  6. sade ve şık olmuşsun, portföyün de çok şirin.. :)



    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. evet tatlım, 11 yaşında ikiz oğullarım var benim :)
    senin var mı çocuğun?

    teşekkür ederim tatlı yorumun için :)


    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. ayakkabın süper, bişi sorcam senin blogunun bence 10 katı izleyicisi olması geerekiyo çok şaşırıyorum ben blog açmadan önce en çok baktığım bloglardandn hala öyle ilk 5 imdesin haberleri mi yok ki

    YanıtlaSil
  9. herkese güzel yorumlarından ötürü çok teşekkür ederim.

    Goncacım valla bende bir türlü anlamadım neden bu takipçi sayım artmıyor diye :( Gözüm sürekli rakamda ama senin bu yazdıkların inanılmaz moral verdi çok teşekkür ederim takibin ve içtenliğin için :)

    YanıtlaSil